Pelle Rylander Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 🙂 Äntligen! Jag menar....att göra soloartist-trubadurspelning på en klubb vid 47 års ålder....hur coolt är inte det. Jäääääääävlar vad nervös jag var innan! Pics här: http://www.rfsl.se/boras/wad2007.htm Det här är definitivt värt en kakpoäng!
Hellpig Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 Det är tufft men jag slår vad om att du underhöll publiken med nervösa heterosexuella vitsar i rent freudianskt syfte. 😆
Assar Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 Det är tufft men jag slår vad om att du underhöll publiken med nervösa heterosexuella vitsar i rent freudianskt syfte. 😆 Seså, var nu inte sån, Hellpig. Alla heterosexuella har inte bögnojja. Bara många av dem. 😉
Hellpig Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 Det är tufft men jag slår vad om att du underhöll publiken med nervösa heterosexuella vitsar i rent freudianskt syfte. 😆 Seså, var nu inte sån, Hellpig. Alla heterosexuella har inte bögnojja. Bara många av dem. 😉 Nu måste jag gå i försvarsställning och säga att jag är inte sån. Inte bög alltså utan sån. Alla får njuta på sitt sätt. Men utan mig.
Assar Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 Det är helt okej, Hellpig, jag är inte heller så jävla hetero. 😄
Assar Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 😄 Äntligen!Jag menar....att göra soloartist-trubadurspelning på en klubb vid 47 års ålder....hur coolt är inte det. Jäääääääävlar vad nervös jag var innan! Pics här: http://www.rfsl.se/boras/wad2007.htm Det här är definitivt värt en kakpoäng! Var det nån bra publik då?
laxlaxlax Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 Jag har debuterat! Jag var också nervös innan jag debuterade. Fast jag var 17 och det var hemma hos henne. Starkt att vänta tills du är 47.. och på scenen på en bögklubb i borås!
Pelle Rylander Postat 13 december 2007 Trådstartare Postat 13 december 2007 Det är tufft men jag slår vad om att du underhöll publiken med nervösa heterosexuella vitsar i rent freudianskt syfte. 😄 nänä....bara massa bögjokes!
Pelle Rylander Postat 13 december 2007 Trådstartare Postat 13 december 2007 😄 Äntligen!Jag menar....att göra soloartist-trubadurspelning på en klubb vid 47 års ålder....hur coolt är inte det. Jäääääääävlar vad nervös jag var innan! Pics här: http://www.rfsl.se/boras/wad2007.htm Det här är definitivt värt en kakpoäng! Var det nån bra publik då? Ja föfan! Helt otippat började alla skråla i mellanspelet i "en kungens man" Grymt!
Pelle Rylander Postat 13 december 2007 Trådstartare Postat 13 december 2007 Jag har debuterat! Jag var också nervös innan jag debuterade. Fast jag var 17 och det var hemma hos henne. Starkt att vänta tills du är 47.. och på scenen på en bögklubb i borås! Hehe....Nånstans ska man ju börja 😄
Pelle Rylander Postat 13 december 2007 Trådstartare Postat 13 december 2007 Modigt gjort. Bra! Äh, tackar. Jag tvekade länge...men så tänkte man att "det kan inte bli mer än lite felslagna ackord, eller lite skön falsk sång"
punkrockdude Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 Häftigt gjort att du ställde upp och inte sa nej till att spela för dem just för att det var ett bögställe som nog många skulle göra tråkigt nog. MvH
Pelle Rylander Postat 14 december 2007 Trådstartare Postat 14 december 2007 Häftigt gjort att du ställde upp och inte sa nej till att spela för dem just för att det var ett bögställe som nog många skulle göra tråkigt nog. MvH Det finns ju snygga flickar att titta på även där 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.