Jump to content
Annons

Gratis effekt "Stereobreddare"


guranisten

Recommended Posts

Annons

NuGen Audio har två stycken stereobreddare som är användbara. Det enda tråkiga är att demoversionen man laddar hem får bara användas 8 gånger :-(, men ligger man i, skickar feedback och sånt, så kanske man får en bra deal eller något sådant, inte vet jag.

Eller så testar man att ladda ner fler gånger från deras sida: www.nugenaudio.com

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Finns det någon gratis plugin som breddar ljudbilden såsom t ex "Waves S1 Stereo Imager"

som vanligt gäller det att använda funktionen här och söka och se om den tråden har framförts förut vilket jag vet att den har. cubase har ju en gratis med annars.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det någon gratis plugin som breddar ljudbilden såsom t ex "Waves S1 Stereo Imager"

som vanligt gäller det att använda funktionen här och söka och se om den tråden har framförts förut vilket jag vet att den har. cubase har ju en gratis med annars.

Jodå jag använde den funktionen och sökte på stereobreddare men hittade inget! Heter det något annat kanske, är så gott som nybörjare så jag gör så gott jag kan 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...