Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Bo Gabriel Nurmi var namnet. Hyffsat ny hÀr pÄ forumet men lÀst Studio sedan första numret.

Har arbetat med musik sedan 98/99 och pysslar frÀmst med lÄtskrivande och visst mÄtt av producerandet (Àven om jag egentligen inte har tÄlamod nog...). Just ny pysslar jag med mitt eget projekt under namnet Bobo som Àr hiphop/pop i lite orginellare tappning pÄ www.bobomusik.se . Det gÄr faktiskt frammÄt fint och vi har dryga 150 unika visitors per dag, inte illa alls. Bland annat pÄ grund av reklamjobb jag gjort Ät knappnytt.nu mfl.

Tja, det var vÀl lite om mig. FrÄga om det Àr nÄtt!

Annons
Postat
gillar musiken bobo 😉

Roligt att höra! Sitter och kÀmpar med ett kommande album. Ska inte hymla, det Àr inte lÀtt alla gÄnger. Men det löser sig nog.

Mollin (oregistrerad)
Postat

Welcome!! 😠

• 4 veckor senare...
Postat

FÄtt anvÀndarnamnet bytt till BoGabrielNurmi (frÄn det tidigare bobomusik) i afton. TÀnkte bara hojta till, sÄ ingen blir förvirrad.

Mvh,

Bo

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.