Jump to content
Annons

Byta ut dongeln


Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)

Fan min dongel glappar på nåt sätt man får hålla på och juckla fram och tillbaka för att hitta ett läge där logic hittar den, ibland så dyker programet oxå och säger att jag tagit ut den från USB porten. Kort sagt typiskt glappfel, datorn hittar den inte heller om man kollar i systeminfo. Nån som vet vad det kostar att byta den eller är det nån som vågat pilla isär sin och försökt fixa den? Läste nånstans oxå att man kunde flytta över licensen själv till en tom dongel via nåt program, nån som vet tacksam för svar.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag bröt av min dongel förra våren, och fick betala ca 700 kr för en ny. Jag fick scanna in och maila min gamla faktura. UPS kom och hämtade den gamla dongeln vid dörren, och levererade en ny ett par dagar senare.

Sedan dess är jag skitträdd om dongeln. Vill helst inte ha den i byxfickan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

OK tack för tipset jasså dom vill ha fakturan fan jag som köpt min begagnad från Canada det blir nog svårt hehe får försöka det där med att flytta över licensen då det ska ligga info i nån gammal tråd här.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...