Bajenuffe1 Postat 25 september 2007 Postat 25 september 2007 (redigerat) (Äh.. Det var ju en jävla "Click" ruta som skulle kryssas i under Outouts.. Fixat nu) Fan.. Nu har metronomen slutat fungera.. Det verkar vara lite skillnad på interfacet i studio 4 i förhållande till SE3. Jag får bannimej inte igång metronomen och behöver hjälp. TRansport baren ger utslag men inget ljud... Midi funkar (Ez drummer) Verkar som om signalen nte får fram till ljudkortet... Har testat att starta om datorn.. Fan.. Man slutar aldrig att halka på rookie missar.. Vad är det jag missat? /Uffe Redigerat 25 september 2007 av Bajenuffe1
Bajenuffe1 Postat 25 september 2007 Trådstartare Postat 25 september 2007 Fan.. Nu har metronomen slutat fungera.. Det verkar vara lite skillnad på interfacet i studio 4 i förhållande till SE3. Jag får bannimej inte igång metronomen och behöver hjälp. TRansport baren ger utslag men inget ljud... Midi funkar (Ez drummer)Verkar som om signalen nte får fram till ljudkortet... Har testat att starta om datorn.. Fan.. Man slutar aldrig att halka på rookie missar.. Vad är det jag missat? /Uffe
Micke H Postat 25 september 2007 Postat 25 september 2007 Kolla i mixern, att det inte är någon utgång som står på noll...det misstaget upptäckte jag i nån gammal SE-version, kan vara samma sak här.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.