Jump to content
Annons

Letar efter rå elektronisk musik


GustafssonMikael

Recommended Posts

Tjenare, var i hamburg en sväng i sommras och kom in på en klubb där dom spelade riktigt grym musik, det var ren distad elektronisk "maskar kryper på kretskort och en 60 tals dator löper amok" musik typ, skitsvårt att förklara men jag gillade det starkt, det var lite influerat av standard klub un tiss un tiss men rejält långt ifrån trance melodier, aja är det någon som vet nått grymt "band" som gör sån här musik?

hehe lite svårt att förklara men men

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjenare, var i hamburg en sväng i sommras och kom in på en klubb där dom spelade riktigt grym musik, det var ren distad elektronisk "maskar kryper på kretskort och en 60 tals dator löper amok" musik typ, skitsvårt att förklara men jag gillade det starkt, det var lite influerat av standard klub un tiss un tiss men rejält långt ifrån trance melodier, aja är det någon som vet nått grymt "band" som gör sån här musik?

hehe lite svårt att förklara men men

Du kanske var på progressiv fest. Jag kanske hade rekomenderat Tegma, TICON, SON KITE som är alla svenska band. ha det kul min vän

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyskarna och deras Elektro! 😠

Det finns många bra ElektroArtister!

"Pan Pot" är en av de jag diggar! 😊

Precis som patraklos säger så har vi många och riktigt duktiga artister ifrån Sverige, men det var antagligen inte ProggTrance Du hörde på den där klubben!

Peace...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...