Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjaba!

Nu har det nyss varit sommar och jag har inte haft tid för att foruminera lika mkt som vanlig. eller snarare inget alls.

Eftersom det Àr mkt nytt folk hÀr sÄ gör jag Äter igen en liten presentation.

LÄdan:

En kille ifrÄn Sthlm, som Àr (snart) 22 Är gammal.

Bor justnu hemma pÄ soffan hemma hos pappa, eftersom jag flyttade till norlland för att plugga lite, sÄ sadejagupp min lÀgenhet sÄ jag sover pÄ soffan tills jag hittat en ny:P

Ja, sÄ var det det dÀr med musiken.

Pysslar med allt som kan tÀnkas gÄ under benÀmningen "elektronisk musik", men har mitt hjÀrta i dansmusiken.

Jobbar nÀstan enbart i det underbara programmet Ableton live 6.0

Justnu Àr jag i upplösningstillstÄnd eftersom mina kÀra hemmastudio stÄr i en kÀllare uppmonterad i lappaland, men om nÄgocn vecka skall den Äter stÄ pÄ behagligt avstÄnd.

NÀr inte jag sitter hÀr o skriver eller gör musik sÄ trÀnar jag ju-jutsu 4gg/ vecka.

Jag har Àven ett hederligt jobb som "försÀkringsförmedlare" som det fint heter, kort o gott sÄ sÀljer jag försÀkringar.

För lite info o provlyssning av musiken sÄ kan du kika pÄ http://em-records.se

Kram

// Thomas

Annons
Postat

Jag var till din hemsida och lyssnade, och det lÀt bra.

Nu fick jag oxÄ tips om den flashspelare du anvÀnder, sÄ den ska jag testa pÄ nÄn hemsida.

VĂ€lkommen tillbaka.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.