Jump to content
Annons

Vill du utbyta ideér?


Eternal

Recommended Posts

Hej,

Jag känner att jag gärna skulle vilja samskriva med någon för att kunna utvecklas mer. Se hur den andre arrangerar och framställer musiken. Är alltså inte till något seriöst projekt eller så.

Vi skulle kunna skicka en midifil fram och tillbaka eller ännu smidigare, skicka Cubase-projektet (ja, jag kör Cubase).

Kolla in www.mikaelanderssonmusic.com om du är nyfiken på hur jag kan låta.

Mvh Mikael Andersson

info@mikaelanderssonmusic.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej,

Jag känner att jag gärna skulle vilja samskriva med någon för att kunna utvecklas mer. Se hur den andre arrangerar och framställer musiken. Är alltså inte till något seriöst projekt eller så.

Vi skulle kunna skicka en midifil fram och tillbaka eller ännu smidigare, skicka Cubase-projektet (ja, jag kör Cubase).

Kolla in www.mikaelanderssonmusic.com om du är nyfiken på hur jag kan låta.

Mvh Mikael Andersson

info@mikaelanderssonmusic.com

Jag har lyssnat lite på din musik och blir verkligen inspirerad av den. Väldigt fin film musik eller vad man vill använda den till. Du gör låtar med en otrolig känsla. Jag gillar också fiol. Det är ett sånt vackert instrument, bara man kan få det att låta äkta. Själv använder jag EWQL, gold program för symfoniska instrument. Jag skulle nog kunna ryckas med att kunna producera liknande musik som du eftersom jag gillar samma typ av musik som du gjort. Jag är väl dock inte lika bra att producera fram låtar som du men är du intresserad så kan du kolla in några låtar som jag gjort. Kolla på poplåtar och mitt namn, eller på www.Allears.se . Mitt namn Stickane, min senaste musik ligger under min grupp som heter KI.

Film musik skulle vara högintressant.

Hälsningar Stickane

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Jag känner att jag gärna skulle vilja samskriva med någon för att kunna utvecklas mer. Se hur den andre arrangerar och framställer musiken. Är alltså inte till något seriöst projekt eller så.

Vi skulle kunna skicka en midifil fram och tillbaka eller ännu smidigare, skicka Cubase-projektet (ja, jag kör Cubase).

Kolla in www.mikaelanderssonmusic.com om du är nyfiken på hur jag kan låta.

Mvh Mikael Andersson

info@mikaelanderssonmusic.com

Jag har lyssnat lite på din musik och blir verkligen inspirerad av den. Väldigt fin film musik eller vad man vill använda den till. Du gör låtar med en otrolig känsla. Jag gillar också fiol. Det är ett sånt vackert instrument, bara man kan få det att låta äkta. Själv använder jag EWQL, gold program för symfoniska instrument. Jag skulle nog kunna ryckas med att kunna producera liknande musik som du eftersom jag gillar samma typ av musik som du gjort. Jag är väl dock inte lika bra att producera fram låtar som du men är du intresserad så kan du kolla in några låtar som jag gjort. Kolla på poplåtar och mitt namn, eller på www.Allears.se . Mitt namn Stickane, min senaste musik ligger under min grupp som heter KI.

Film musik skulle vara högintressant.

Hälsningar Stickane

Bra! Jag återkommer ikväll med ett pm när jag lyssnat på dina låtar!

Mvh Mikael

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Hej Mikael! Tänkte bara säga att jag hoppas du hittar någon att samarbeta med snart. 🙂 Jag har fastnat lite i det här med orkester nyligen och gör en del sån musik i pro tools. Lyssnade på dina låtar. Det låter bra! 😛 Men det känns som att någon typ av reverb skulle få det att låta mer troligt. Det låter lite digitalt.

Anyway, Ha det bra! Om du vill så kan du kolla mina låtar på www.myspace.com/philipsaxin. Det är lite blandat där. 🙂

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...