Jump to content
Annons

Inget ljud i TonePort UX2

Recommended Posts

saxomaphone (oregistrerad)
Postat

Hej.

Jag har införskaffat en TonePort UX2 och problemet är nu att jag inte får något ljud. Detta beror på att jag inte vet hur jag ska koppla in lådan. Det enda jag har ikopplat just nu är USB-sladden och gitarrkabeln. Har ett par hörlurar men kontakten är för liten för att passa in i Phones-inputen. Samma sak gäller högtalarna som tillhör datorn, hittar ingen sladd som passar in. Vad bör jag göra; är det införskaffning av nya hörlurar som gäller?

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat
Hej.

Jag har införskaffat en TonePort UX2 och problemet är nu att jag inte får något ljud. Detta beror på att jag inte vet hur jag ska koppla in lådan. Det enda jag har ikopplat just nu är USB-sladden och gitarrkabeln. Har ett par hörlurar men kontakten är för liten för att passa in i Phones-inputen. Samma sak gäller högtalarna som tillhör datorn, hittar ingen sladd som passar in. Vad bör jag göra; är det införskaffning av nya hörlurar som gäller?

Vad tror du om en så här?

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=13232219

Postat

Det enda att göra är att köpa en adapeter, tex den som drloop föreslog i sitt inlägg. Eller köp nya hörlurar/högtalare. Men de flesta hörlurar har 3.5 mm kontakt. Men det brukar nästan alltid följa med en adapter.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.