Jump to content
Annons

Basshunter.Finns det nån som tycker det är bra..


Liquid_6

Recommended Posts

Vet att det är uttjatat,men jag måste bara fråga om det faktiskt finns folk som lyssnar på detta som musiker och tycker att det låter bra,inte ur ett mixnings/mastrings seende utan musikaliskt sett.Personligen hatar jag skiten för att det känns så menlöst å otroligt ytligt,massan sväljer ju boten anna,men fyy vad crap det är.Uppmuntrar alla som har basshunter som förebild för hur det ska låta idag att tänka om,om man inte bara vill tjäna pengar förstås! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Han är väl inget musikaliskt geni, men han har gjort många sköna melodier så den biten kan han nog faktiskt bättre än de flesta om jag får säga vad jag tycker.

Sedan att alla hans låtar känns ofärdiga (tomma!?!) på något vis förstör ju det mesta. Det känns som om att han kommer på en melodi, sen haspar han bara

ihop lite kicks och en basgång som går likadant med en topp ovanpå som ändrar tonläge lite då och då, sen in med lite samplingar från Vipzone etc och voila!

Sången vill jag inte kommentera... *host host*

Men melodin till Welcome to rainbow gör faktiskt så jag nästan får rysningar 😊 Iallafall om man använder andra ljud än han använder! (y)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...