Jump to content
Annons

Recommended Posts

nightcrawlr (oregistrerad)
Postat

Har länge funderat på att byta ut mina orginalmicar på min ibanez s470. EMG-81 i stallet var det tänkt men det blir ett alldeles för stort projekt då det är passiva micar på nu. Blev tipsad om Seymour Duncan istället, Vilka modeller är att rekomendera?

tacksam för svar /Jimmy

Annons
Postat (redigerat)
Har länge funderat på att byta ut mina orginalmicar på min ibanez s470. EMG-81 i stallet var det tänkt men det blir ett alldeles för stort projekt då det är passiva micar på nu. Blev tipsad om Seymour Duncan istället, Vilka modeller är att rekomendera?

tacksam för svar /Jimmy

jag har en gammal Ibanez 540R med en Seymour Duncan full shred mic vid stallet och en hotrails som neck pickup.

Har inte provat några andra från Seymour Duncan men är otroligt nöjd med dom jag har...har haft dom i gitarren över 8 år nu:)

Kolla den här länken med information om olika Seymour Duncan och vilket sound dom har

http://www.edromanguitars.com/newsite/parts/pickupsey.htm

Redigerat av MeMyselfAndI
nightcrawlr (oregistrerad)
Postat

tacksam för svar /Jimmy

jag har en gammal Ibanez 540R med en Seymour Duncan full shred mic vid stallet och en hotrails som neck pickup.

Har inte provat några andra från Seymour Duncan men är otroligt nöjd med dom jag har...har haft dom i gitarren över 8 år nu:)

Kolla den här länken med information om olika Seymour Duncan och vilket sound dom har

http://www.edromanguitars.com/newsite/parts/pickupsey.htm

tackar! fanns en som hette live wire heavy metal, men den verkar vara aktiv, jag vet inte =/

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.