Jump to content
Annons

SĂ„ngerska


antoinetta (oregistrerad)

Recommended Posts

antoinetta (oregistrerad)

Hej, jag heter Sandra (antoinetta i mellannamn) och Àr 19 Är gammal.

Jag tycker vÀldigt mycket om att sjunga. Jag söker dÀrför nÄgon/nÄgra som skulle vara intresserade av att jobba med nÄgonting tillsammans.

PÄ lÀnken nedan kan du/ni höra ett röstprov...

Antoinetta - Caruso (En italiensk/napolitansk sÄng)

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Tjena!

Jag Àr inte den du söker, men vill ÀndÄ ge dig tipset att hÄlla dig framme hÀr pÄ forumet. Svara pÄ inlÀgg, stÀll frÄgor, lÀgg upp en bild, en lÄt eller vad som helst. Bara du visar framfötterna och fÄr lite kontakter med forumfolk. Det ena kommer dÄ att ge det andra.

Lycka till!

HĂ€lsningar:

Ludgo-Pelle

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hej, jag heter Sandra (antoinetta i mellannamn) och Àr 19 Är gammal.

Jag tycker vÀldigt mycket om att sjunga. Jag söker dÀrför nÄgon/nÄgra som skulle vara intresserade av att jobba med nÄgonting tillsammans.

PÄ lÀnken nedan kan du/ni höra ett röstprov...

Antoinetta - Caruso (En italiensk/napolitansk sÄng)

Otroligt vacker röst i vacker sĂ„ng... 😕

Var i landet bor du, Ă€r du intresserad av att lĂ€gga sĂ„ng i lĂ„tproduktion eller av att spela in sjĂ€lv...? đŸ˜±

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

JÀttefin röst.NÀstan sÄ jag önskar jag skrev nÄn annan sorts musik Àn den jag gör för att ha din röst dÀr pÄ.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hej och vÀlkommen.

Jag sysslar mest med rock/blues/soul musik..Men en morgon sÄ vaknade jag med ett klassiskt verk i huvudet,det Àr bara det att sÄngen var pÄ italienska och jag kan bara 2 ord..chiao Ä arrividerci..

hursom helst sÄ blarrade jag in sÄngen och arrade upp stycket. Riktigt njutbart blev det,men det skulle göra sig med italiensk sÄng. Fixar du att skriva/sjunga pÄ italienska och har du inspelnings gear?

By the way,jag har begÄvats med en baryton röst - som jag dock gjort mitt bÀsta för att förstöra(inte helt Àn)..

Tycker du att ovanstÄende verkar intressant,sÄ pm:a mig..

Mvh

Micael

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det finns en stor kÀrna i din röst och framför allt ett stort uttryck. Lova mig en sak lyssna inte för mycket pÄ alla rÄd och framför allt lyssna inte pÄ mina.

Uttalet Àr dÄligt och det Àr lite falskt ibland. Det vÀxlar mellan det du har lÀrt dig och det som Àr du.

HÄll fast vid det som Àr du.

Jag grÄter inte ofta men jag gjorde det nÀr jag hörde din sÄng. Din sÄng pÄminde mig om vad musik handlar om.

Jag skulle ocksÄ kunna sÀga en del elaka saker om ditt vibrato men igen du sjunger med en kÀrna som alla vi andra saknar.

Den största musikupplevelse jag har upplevt pÄ tio Är.

All KĂ€rlek!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...