Jump to content
Annons

Kill Bill vol 1


alexfree

Recommended Posts

För de som inte har sett filmen och/eller hört soundtracket kan jag rekommendera en väldig bra producerat skiva.....om man tycker om filmen är soundtracket ett måste 😆 (whoo hoo)

EDIT: Mycket extremt vänster och höger panorering ...KUL

Redigerat av alexfree
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Stinkey (oregistrerad)

Kan bara hålla med om att både musik och film är otroligt bra. Nästa vecka släpps äntligen tvåan på video så att man kan hyra bägge på samma gång och se den som EN film. Ska bara fixa en jätte påse chips och ett par vinare också, så blir lyckan total. Måste säg att det är en av de bästa filmer jag har sett. 😄😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillade inte vol 2 filmen speciellt, ser inte samma konst i 90 min konstant köttslakt som Quentin uppenbarligen gör. 😄 Speciellt inte när den bara tar upp slaketen där vol 1 slutade, kör slakt rakt igenom hela filmen, för att förmodligen låta vol 3 slakten fortsätta där vol 2 slakten slutade. 😆

Men soundtracks CDn har ett och annat bra spår däremot. Cool musik faktiskt. 😄

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Hackeman: vol 3??? är ju bara 1 och 2. ska ju inte bli nån mer.

Om 2´an... det är olika vad folk tycker om den... vissa förväntar sig totalslakt och spänning... men tvåan är mer psykologisk spänning och terror. ettan mer visuellt.

Angående psykologisk spänning i tvåan: En 10min simulation av att bli levande begravd... nejtack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa vecka släpps äntligen tvåan på video så att man kan hyra bägge på samma gång och se den som EN film.

Aha... Det är därför jag inte lyckats hitta den i videouthyrningsaffären då... 🙂

Ettan var riktigt bra tycker jag. Hade väntat mig mycket mer döfödd action, så det var en positiv överraskning...

Tänkte faktiskt också på att musiken var bra, men Tarantino brukar ju lägga ner lite tid på det har jag för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...