musik (oregistrerad) Postat 20 april 2007 Postat 20 april 2007 Hej! Nu ska jag glana på förhandsprogram 2 av Melodifestivalen. I avsnitt 1 var det INGA bra låtar. VAd tycker ni??
musik (oregistrerad) Postat 21 april 2007 Postat 21 april 2007 (redigerat) Men om jag ska välja: I första avsnittet gillade jag nog med Holland (som vanligt), Vitryssland och den allra första låten (Rumänien?). Jag tyckte bäst om Serbien och Danmark i det andra avsnittet. Portugal och Albanien var ok också. Redigerat 21 april 2007 av musik
KillwithSkill Postat 23 april 2007 Postat 23 april 2007 (redigerat) Förhandsvisningen har ju funnits ett tag. Behöver inte kolla det på TV! Här är alla låtar, även dom som inte gick vidare! http://svt.se/svt/road/Classic/shared/medi...7&frameset=true Redigerat 23 april 2007 av KillwithSkill
musik (oregistrerad) Postat 23 april 2007 Postat 23 april 2007 Varför hackar det hela tiden? Räcker inte 0.5 Mb?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.