musik (oregistrerad) Postat 17 april 2007 Postat 17 april 2007 Hej! I jakten på RAM till min pc så är det ingen affär som har dem! Däremot finns de i Norge, men det är B2B-säljare och jag är ju vanlig konsument. Hittade då AddProChannel. Någon som har erfarenhet av dem. Lyckades inte nå dem idag, men de finns i några olika städer. Är de grossister eller är det en butik? Innan jag själv tar mig dit senare i veckan... 🙂 :musik
Neosus Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Har du gjort nån sökning på pricerunner eller liknande? Jag hittade nämligen gamla minnen via pricerunner till min gamla skitdator.. 🙂
musik (oregistrerad) Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Har du gjort nån sökning på pricerunner eller liknande? Jag hittade nämligen gamla minnen via pricerunner till min gamla skitdator.. 😎 Ja, via prisjakt.nu och pricerunner och allt annat möjligt. Men det är lugnt. Handlarn över gatan tar in dem om en vecka!! Råkk Änd Råål!! Äntligen. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.