Light Head Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 (redigerat) Försöker meddela mig här i stället för på den nya www.studio.se Varför? Jag kan inte längre logga in, och anledningen till det är enligt det meddelande jag får upp att "du är inte inloggad". Jag testar igen, och får då reda på att "Sidan du försöker nå krävs att du är inloggad" Men vah fa-an,,, det är ju det jag håller på att göra! Någon som har några tips? Redigerat 26 februari 2007 av Light Head
Light Head Postat 26 februari 2007 Trådstartare Postat 26 februari 2007 det är kanske inte någon som är inloggade?
Bone Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 jorå jag loggade just in och det funkade Samma här.
tordA Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 nu funkar det ( https://www.studio.se/index.php?showtopic=37806 )
Light Head Postat 26 februari 2007 Trådstartare Postat 26 februari 2007 (redigerat) jag stötte väl på någon bugg? Buggen www.studio.se höhö Men allvarligt, jag loggar in, det står inte att jag är inloggad (men ibland så finns knappen "logga ut", ibland!). När jag klickar på meddelanden t.ex. så sägs det att jag måste vara inloggad. Samma när jag försöker svara på något inlägg. Av någon liten anledning eller slump så löste sig problemet när jag klickade på "vänner". Efter det fungerar även knappen "meddelanden", i alla fall i denna session. Redigerat 26 februari 2007 av Light Head
Micke H Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 Låter som om jag borde vara glad att jag än så länge bara hänger här... 🙁
Light Head Postat 26 februari 2007 Trådstartare Postat 26 februari 2007 Det var ju inte någon munter läsning :-(
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.