ynot Postat 29 januari 2007 Trådstartare Postat 29 januari 2007 Emulator sa: lyssnat ett par ggr nu! Detta gillar jag! synpunkter: Det känns generellt tightare mot slutet, om det beror på att gitarr och bas inte är likna nakna vet jag inte. Jag skulle nog gilla lite "mindre artistisk frihet" i början, missförstå mig rätt, kanske även att någon krispigt rent ljud lades till, för att öka djupet. mitten/slutet är suveränt, framförallt efter christmas....sången är helt rätt för detta. Kan man tänka sig en riktigt schysst stegring i intensitet på prec/trummor sista biten? Ynot: introducera equality i lúscious apparatus.....de kompet skulle sitta som en keps! Bra sång förresten! Sammanfattninsvis: En lagom dos av renare ljud och lite tightare gitarr i början. Det har hänt rätt mycket med denna sedan jag hörde den första gången:D Vi får väll prata om detta 🙂 Tackat för bra feedback Emulator Ynot
intothesea Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Riktigt jävla bra!!! Får lite Tom Waits vibbar från denna härliga låt+++++
ynot Postat 30 januari 2007 Trådstartare Postat 30 januari 2007 intothesea sa: Riktigt jävla bra!!!Får lite Tom Waits vibbar från denna härliga låt+++++ I min ungdom Tyckte jag tom watis var en nolla. Jag blev äldre o insäg att det finns något creepy med honom jag gillar ..roligt am det kom fram i sången. Tack för lyssningen.. Y
equality Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 intothesea: Visst är det Tom Waits-inspirerat men det kan nästan säga om allt som låter lite avigt... Jättekul att du gillade detta! 😆 arhall: Kallade just Ynot för Västergötlands Jim Morrison i en annan tråd. 🙂 Tror orgeln också bidrar till den associationen. Hedrande! Kul! Tack!
Tilly Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Wernborg sa: Turn on, tune in and drop out...... tror det räcker så. Mums. Verkligen... Timithy Leary skulle nog digga detta! Det gör iaf jag! 😄
equality Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Tack Soundborn och alla övriga som har haft synpunkter på den här låten! 😱 Emulator hjälper oss f n med en ny mix som förmodligen läggs upp här så småningom.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.