Jump to content
Annons

Shameless Self Promotion


Fridh

Recommended Posts

Hej dĂ€r krabbar! 😎 Jag lade upp en platta med lĂ„tar jag gjort via TuneCore och den finns nu pĂ„ iTunes Music Store. Det Ă€r synt-demolĂ„tar jag gjort under nĂ„gra Ă„rs tid, till slut var det sĂ„ pass mĂ„nga att det kĂ€ndes som om det skulle kunna funka som ett album och "sagt och gjort" 😏

Tar dig till plattan i programmet iTunes

DemolÄtar jag gjort till t ex Roland Jupiter 4, Sequential Prophet VS och lite sÄdÀr. Det Àr bara sjÀlva syntarna som lÄter i spÄren, ibland med lite pÄlÀgg av nÄgon röstslinga (som i VS-lÄten) och ibland med hjÀlp av lite trummor, t ex LM4 i Jupiter 4-lÄten.

Kul om ni kollar in!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Tja! Via TuneCore, en sajt som Àr dedikerad för oss som gör egen musik och vill fÄ upp den just dÀr. -> http://www.tunecore.com/

Om nÄgon nu köper nÄgon av lÄtarna sÄ ska pengarna sonika droppa in pÄ ett PayPal-konto som man knyter till sitt TuneCore-konto.

Det var smidigt och kul, kostar inte mycket och enligt budskapet fÄr man alla de eventuella intÀkterna sjÀlv.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...