freddan1991 (oregistrerad) Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Hej! Jag har just köpt en StealthPlug(+ medföljande AmpliTube) och försökte nu få in ljud via USB:n. Jag får inget ljud men jag får signal på datorn. Exempelvis stämmaren reagerar. Jag får även ljud genom hörlursutgången på själva StealthPluggen. Ska det gå att få ljud i monitorerna direkt i från mjukvaran AmpliTube eller måste man gå via hörlursutgången på Stealthpluggen? Tacksam för svar!
Emil Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 (redigerat) Hej!Jag har just köpt en StealthPlug(+ medföljande AmpliTube) och försökte nu få in ljud via USB:n. Jag får inget ljud men jag får signal på datorn. Exempelvis stämmaren reagerar. Jag får även ljud genom hörlursutgången på själva StealthPluggen. Ska det gå att få ljud i monitorerna direkt i från mjukvaran AmpliTube eller måste man gå via hörlursutgången på Stealthpluggen? Tacksam för svar! Hej, antingen måste du välja det interna ljudkortet som ljud-ut ( vet inte hur man gör eller om det går i Windows) eller så kör du ut ljudet genom hörlursutgången på Stealthpluggen. Redigerat 16 januari 2007 av Phobos
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.