kenjoswe Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Hej alla, Jag har en gammal monosynth Roland SH-09. http://www.synthmuseum.com/roland/rolsh901.html Den funkar utmärkt men funderar på att göra mig av med den. Vad kan den vara värd? /Kent J.
neriks Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Min gissning är att du borde kunna få mellan 200 - 400 Euro för den om du säljer den på ebay ... beroende på skick ...
D Vibe Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 (redigerat) Enligt Vintagesynth.com så är den värd runt $350 .. Och Sonicstate.com säger att den är värd runt US$390, så du kan nog få några slantar för den 🥰 .. du får gärna skänka den till mig dock, om du tycker den är i vägen 🙂 /Daniel Redigerat 9 januari 2007 av D Vibe
IDF Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Enligt Vintagesynth.com så är den värd runt $350 ..Och Sonicstate.com säger att den är värd runt US$390, så du kan nog få några slantar för den 😳 .. du får gärna skänka den till mig dock, om du tycker den är i vägen 😉 /Daniel jag var först...!!! 🙂
saddox Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Runt 4 papp om du hittar rätt köpare. Den är ju snarlik SH-101 i uppbyggnaden(minus sequencer), och har ett skönt ljud. Och SH-101 brukar ju gå för ca 4500 kr.. eller däromkring.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.