Tobbe7 Postat 8 januari 2007 Postat 8 januari 2007 Jag har slängt ut den gamla hifistärken och behöver nu en billig men bra RIAA-preamp. Har nån nåt tips?
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 8 januari 2007 Postat 8 januari 2007 När du köper, kolla upp hur dom har ordnat med jordningen. På min aurora stod det att man skall jorda i förstärkaren, yeah right, det finns ju en jordningsskruv i alla apparater typ ljudkort man vill koppla det till. Så se upp med det.
Kalle i Kalmar Postat 8 januari 2007 Postat 8 januari 2007 (redigerat) 🙂 H 😳 e 😳 j 😳 Jag kan rekommendera NAD, PP2. Vinyl är alltid vinyl och bäst!!! Med vänlig hälsning Kalle i Kalmar och hans pappa 😳 Redigerat 8 januari 2007 av Kalle i Kalmar
Tobbe7 Postat 8 januari 2007 Trådstartare Postat 8 januari 2007 Hmmmm, NAD ja, inte så dumt. 795:- Vill inte verka snål men jag hade tänkt mig en 2-300:-
Kalle i Kalmar Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Samma här! 😎 Jag köpte min begagnad för 500:- tror jag. Kolla på: www.hifimagasinet.com Smälandshälningar Kalle i Kalmar och hans pappa
Pazo Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Jag kan rekommendera NAD, PP2.Vinyl är alltid vinyl och bäst!!! Såklart! äger själv en sådanhär fin lite burk! Köpte den för beggad för 450, och mumma!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.