Jump to content
Annons

Program som reducerar brus?

ruggig_gitarrspelare (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej har sökt och tittat igenom forumet men inte hittat det. Är dock säker på att jag såg något om det igår. Så enkel fråga: Finns det något program som tar bort störande brus på en färdig låt och i så fall vilket? Tacksam för svar.

Mvh ruggig gitarrspelare 🙂

Redigerat av ruggig_gitarrspelare
Annons
Postat
Hej har sökt och tittat igenom forumet men inte hittat det. Är dock säker på att jag såg något om det igår. Så enkel fråga: Finns det något program som tar bort störande brus på en färdig låt och i så fall vilket? Tacksam för svar.

Mvh ruggig gitarrspelare 🙂

Sound soap

Tackar så mycket, dock så är jag först och främst ute efter ett gratisprogram till Windows XP. Beklagar min otydlighet kring detta i den initiala frågeställningen.

Så finns det något sådant?

Mvh ruggig gitarrspelare :rolleyes:

Postat

Pratar vi den smal budget finns det ett hyfsat brusfilter i Goldwave. Inte gratis, men billigt. Och för den som är snål går den att köra som trial ganska länge.

drloop (oregistrerad)
Postat

Audacity har en sådan funktion.

Ladda hem för Audacity är gratis!

Sök med Google.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.