epa Postat 21 januari 2004 Postat 21 januari 2004 hallÄ. vilket system Àr bÀst, mest prisvÀrt till PC inför framtiden om man vill ha möjlighet att spela in fler kanaler Àn 4 samtidigt. lite kött pÄ benen. MOTU828markII: 8 kanaler in plus " mikförstÀrkta pris 9990 pÄ estrad DIGI002rack cirka 12000 pÄ estrad 4 focusriteingÄngar 4 ytterligare analoga ingÄngar Pro Tools LE ingÄr vad kostar det att uppgradera LE till ett riktigt program. Àr det OK att köra LE eller Àr SX mycket bÀttre. Det kÀnns ju som om att SX borde ha nÄgot mer dÄ man faktiskt betalar strax under 8000 kronor för progammet. vad tror ni. SX Àr ju grymt pÄ VSTi. mvh emil
Tobbe Postat 21 januari 2004 Postat 21 januari 2004 Jag kör med nÀstan bara protools och har bÄda programen. Jag skulle varmt reckomendera Digi002. Funkar bra lÄter bra, anvÀnder du inte fler Àn 32 kanaler sÄ Àr Protools hur bra som helst. Du fÄr desutom med massa andra lustiga program nÀr du köper DIGI 002an. Vill du dock hÄlla pÄ med massa VTSi instrument kan du ju glömma protools.
chrisB Postat 27 januari 2004 Postat 27 januari 2004 (redigerat) Vill du dock hĂ„lla pĂ„ med massa VTSi instrument kan du ju glömma protools. NejdĂ„ . . . inte lĂ€ngre. VST2RTAS đ finns nu. Köp hĂ€r. đ SjĂ€lv sĂ„ kör jag: Xphraze, Dcota, Virtual Guitarist, Groove Agent samt en del VST plugs ocksĂ„ i ProTools. Redigerat 27 januari 2004 av chrisB
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.