ChrioN Postat 27 juli 2004 Postat 27 juli 2004 Försöker hitta en lokal i göteborg, runt 10-20 kvm eller nÄtt, men vet inte VART jag ska leta! help!
ChrioN Postat 27 juli 2004 TrĂ„dstartare Postat 27 juli 2004 om du finns sĂ„ smĂ„ lĂ€genheter sĂ„ tror jag nog det finns sĂ„nna smĂ„ lokaler ocksĂ„ đ
Twilight_Zound Postat 27 juli 2004 Postat 27 juli 2004 Ingen aning. Hade du sagt Kalmar skulle jag kanske kunnat hjĂ€lpa đ
ChrioN Postat 27 juli 2004 TrÄdstartare Postat 27 juli 2004 "replokal" Àr vÀl inte riktigt det jag söker efter...men tack ÀndÄ.
robotapan Postat 27 juli 2004 Postat 27 juli 2004 Vissa byggen med replokaler funkar ju sÄ att man hyr ett eget rum, till vilket man flyttar alla sina instrument och har sin egen nyckel till. Det Àr vÀl bara att flytta dit syntar och monitorer och mixerbord och whatnot istÀllet för att stÀlla in trumset och PA?
ChrioN Postat 27 juli 2004 TrÄdstartare Postat 27 juli 2004 robotapan, lÄter mycket nice! Vet du nÄtt mer stÀlle man kan söka pÄ?
VacUm Postat 27 juli 2004 Postat 27 juli 2004 studentlĂ€genheter brukar inte vara större đ Hamnar sjĂ€lv i en box pĂ„ 17.4 kvadrat nu nĂ€r jag ska börja plugga. Menade vĂ€l mest att om man ska hyra en annan sorts lokal.. Men det Ă€r klart att det gĂ„r nĂ€r man tĂ€nker efter! Att du inte hyr dig en replokal som nĂ„gon tipsade om? MĂ„ste ju va perfekt. Förmodligen redan ljudisolerat, sĂ€kerligen ganska billigt o du kan stryka omkring dĂ€r dygnet runt och poppa maxvolym utan att nĂ„n störs.
robotapan Postat 27 juli 2004 Postat 27 juli 2004 Ljudisolerat vette tusan. Nu nÀr jag tÀnker efter var det nog ingen bra idé. Kan bli lite svÄrt att lyssna pÄ detaljer i virvelljudet samtidigt som man hör DUNK-DUNK-DUNK-HAAAAAIIILLLL SAAAAATTTTAAAANNNN-DUNK-DUNK-DUNK frÄn replokalen bredvid...
VacUm Postat 27 juli 2004 Postat 27 juli 2004 Ljudisolerat vette tusan. Nu nÀr jag tÀnker efter var det nog ingen bra idé. Kan bli lite svÄrt att lyssna pÄ detaljer i virvelljudet samtidigt som man hör DUNK-DUNK-DUNK-HAAAAAIIILLLL SAAAAATTTTAAAANNNN-DUNK-DUNK-DUNK frÄn replokalen bredvid... hahaha, ja dÄ Àr det ju bara o lÀgga ner. MÄste vÀl gÄ att fixa nÄt via ABF eller medborgarskolan. En kompis i piteÄ har en kalaslokal han pröjsar 500:- i halvÄret för.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.