Labak Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 (redigerat) I studios så har dom typ ett filter som dom har framför micken, Vad gör den, O vars kan man köpa en sån O i 50 cent get rich or die tryin, o i hustle & flow så använder dom ett litet "mixerbord" tror ja de heter, Som man kan höja o sänka massa saker Vars kan man köpa ett sånt "mixerbord", Redigerat 5 november 2006 av Labak
DrHans Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Det du menar är ett puffskydd. Tar bort puffar som tex vid P-ljud. Köpes i en musikaffär eller bygges lika bra själv av en galge och en damstrumpa. Ett puffskydd skyddar också micken från spott. Jag skricker en hel del i min mick så utan puffskydd hade den nog inte mått så bra då jag spottar en hel del då jag skriker.
Zyan Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 I studios så har dom typ ett filter som dom har framför micken, Vad gör den, O vars kan man köpa en sån O i 50 cent get rich or die tryin, o i hustle & flow så använder dom ett litet "mixerbord" tror ja de heter, Som man kan höja o sänka massa saker Vars kan man köpa ett sånt "mixerbord", Det lilla mixerbordet, kan det vara en preamp?
Humor Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 (redigerat) Är detta på allvar? 😏 Varför skulle det inte vara på allvar? Redigerat 5 november 2006 av Humor
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.