Twist Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 Tjena gott folk! Nu sitter jag i Spanien i ett behagligt väder och har det skönt! 😱 När jag var inne på H&M idag så spelade de en låt som gick ungefär.. "she dose'nt know..blblalbblallba". A i alla fall så undrar jag vilken låt det är, den var typ rock/skate genre. Jag tyckte att det var en liten skön låt och undrar om ni vet vilken jag menar. Hoppas ni har det skönt i kylan! 😉
Pluffo Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 Erkänn att du egentligen inte bryr dig om låten och egentligen bara skriver för att kunna skryta 😉
Twist Postat 4 november 2006 Trådstartare Postat 4 november 2006 Haha, självklart Pluffo! 😱 Nej, men helt ärligt så undrar jag vad låten heter 😉
IDF Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 (redigerat) "scottie doesnt know" kanske?? 😉 den e me i roadtrip! Redigerat 4 november 2006 av IDF
Lilleman Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 Haha, självklart Pluffo! 🙂 Nej, men helt ärligt så undrar jag vad låten heter 😮 Det kan du väl fråga dina underbart musikuppdaterade Eurodisco inspirerade spanska grannar om.... 😎 Jag har bott i Syd-Europa i 5 år... Vintern kommer snart där också, dåliga fönster och dörrar gör att du får frysa lite oxå... -Fast inte så länge... 😉😱 Länge leve en dröm om en Studio i Filippinerna... Sommar året-runt... Ta det lungt med sangrian...
Twist Postat 4 november 2006 Trådstartare Postat 4 november 2006 Det är inte scootie dosent know och det är ingen typ av eurodisco alls! Det är en mer lugn/rock/skate låt som typ går "she dosent know that I live in blalba" eller något liknande. Har hört den förut i något sammanhang då i Sverige. Låten är Engelsk!
Lilleman Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 Det är inte scootie dosent know och det är ingen typ av eurodisco alls! Det var ju därför jag sa så ju... 🙂😆 När du påtalade hur trevligt det var i Spanien... 😆
flintan Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 Erkänn att du egentligen inte bryr dig om låten och egentligen bara skriver för att kunna skryta 😆 Eller för att du längtar hem till studio forum.. 😆
Twist Postat 4 november 2006 Trådstartare Postat 4 november 2006 Exakt så var det alla goda boys! Men för fan håll er till ämnet. Om någon vet låten så skulle jag vara väldigt tacksam 😄 Om jag inte minns helt fel så gick låten typ "She dose'nt know I'm from Jereko" eller något liknande.
Lilleman Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 Exakt så var det alla goda boys!Men för fan håll er till ämnet. Om någon vet låten så skulle jag vara väldigt tacksam 🙂 Om jag inte minns helt fel så gick låten typ "She dose'nt know I'm from Jereko" eller något liknande. Vi håller väl oss till dom ämnena du tog upp i ditt ursprungs inlägg... Fast kanske inte det du önskat...
Twist Postat 4 november 2006 Trådstartare Postat 4 november 2006 Lille...Lille...Kvinna! Puss på dig!
Lilleman Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Lille...Lille...Kvinna!Puss på dig! Nä fy va äckligt... 😳
concealed Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 haha fina kommentarer här om lustra - scotty doesn't know 😳 ...Den är varken engelsk eller med i Roadtrip. Den är amerikansk och gjord till Eurotrip filmen(världens roligaste film typ)😳 :blink: jaa och det är nog inte den låten du söker skulle jag tro.. fast det är ju en skön låt 😳 enda låten jag kan komma på nu med she doesn't know är teenage dirtbag av wheatus men det är nog antagligen inte den heller 😳
Twist Postat 6 november 2006 Trådstartare Postat 6 november 2006 haha fina kommentarer här om lustra - scotty doesn't know 🙂 ...Den är varken engelsk eller med i Roadtrip. Den är amerikansk och gjord till Eurotrip filmen(världens roligaste film typ)😄 :D jaa och det är nog inte den låten du söker skulle jag tro.. fast det är ju en skön låt 😎 enda låten jag kan komma på nu med she doesn't know är teenage dirtbag av wheatus men det är nog antagligen inte den heller 😛 Nopp, wheatus låt är det inte heller dock så är den en klassiker!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.