Nad Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 (redigerat) NĂ€men detta hĂ€r Ă€r bara SĂ kul! đ (Tycker jag sjĂ€lvklart dĂ„ đ ) Jag försökte sjĂ€lv fĂ„ hit dem förra Ă„ret och hade ett snack med EMA Telstar som tĂ€nde pĂ„ idĂ©n men dĂ„ fanns inte en försvarbar budget. Ni som har missat dessa Kanadensare kan jag sĂ€ga att de Ă€r det enda tribute band som fĂ„tt licens av Genesis och Peter Gabriel att göra "The Lamb Lies Down on Broadway". Allt Ă€r pĂ„ pricken likt, och dĂ„ menar jag rekvisita, kostymer, ljus, ljud.. RUBBET! SĂ„g dom i Glasgow förra Ă„ret göra The Lamb, och tvĂ„ Ă„r innan pĂ„ Albert Hall i London med "Selling England by the Pound"- turnĂ©n. Makalöst. Bandet har gĂ€stats av bĂ„de Phil Collins och Steve Hackett. The Musical Box hemsida (Klicka pĂ„ "Europe", dĂ€refter "English", sedan deras banner.) Selling England By The Pound documentry Nad Redigerat 17 januari 2007 av Nad
Nad Postat 6 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 6 november 2006 Jamen Genesis gjorde ju en presskonferens idag (eller imorgon eller just nu) dĂ€r de skall ut och Ă„terförenas och turnera?! Vad för vits att se ett coverband dĂ„? Vitsen Ă€r vĂ€l att man fĂ„r se Selling England showen (för allra sista gĂ„ngen), det Ă€r vĂ€l knappast nĂ„gonting som liknar det som Genesis nu tĂ€nker ge sig ut med pĂ„ vĂ€garna 2007. đ Dessutom Ă€r den pĂ„bĂ€ttrad musikalsikt, dĂ„ Tony Banks har slĂ€ppt in dem i Farm studion för att analysera kanal efter kanal. Vissa grejor kan vara svĂ„ra att urskilja separat ifrĂ„n en skiva. Det Ă€r sant att TMB saknar Genesis nerv och Gabriels nĂ€rvaro (de andra Ă€r mest trĂ€bockar tycker jag), den dĂ€r naiviteten och energin som bara unga mĂ€nniskor har. De Ă€r ju dessutom bra mycket Ă€ldre Ă€n vad G-pojkarna var för 30 Ă„r sedan, men sammanlagt har TMB framfört dessa 3 shower (du missade Foxtrot) sĂ„ oĂ€ndligt mĂ„nga fler gĂ„nger Ă€n vad Genesis gjorde. De Ă€r lite som en maskin, ibland nĂ€stan för perfekta. Men jag gillar det. Det Ă€r kul. BĂ€ttre Ă€n inget, och för mĂ„nga fans intressant att fĂ„ se en show, om dock ej med originalmusikerna, de aldrig fick eller kunde nĂ€r de begav sig. En del var ju inte ens födda. Nad
Nad Postat 8 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 8 november 2006 Coverband no matter what Not true. This is theater. đ
Nad Postat 17 januari 2007 TrÄdstartare Postat 17 januari 2007 Kom igen nu. Biljetterna Àr slÀppta. Jag garanterar en supershow, har sett dem pÄ Albert Hall London och SECC i Glasgow. Fullsatta hus. Biljetter hÀr Konserten Àr 30/3 pÄ Lisebergshallen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.