Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan!

Som topicen beskriver sÄ Àr jag nyfiken pÄ att veta om det gÄr att anvÀnda Audio In funktionen i Albino 3 i Cubase. Om man kikar pÄ http://www.linplug.com/Products/Albino_3/A..._3_audio_in.htm sÄ finns det instruktioner för Logic, FL och nÄgra fler men tyvÀrr inte cubase :/

Jag har inte lyckats klura ut hur man gör och nÀr jag sökte i forumet pÄ kvraudio hittade jag nÄgra trÄdar som handlade om just detta men det verkar som att det inte gÄr? NÄgon av er som vet eller lyckats fÄ det att funka?

Mvh

Jimmy

Annons
Postat

*Bump* 😆

Är det ingen som har nĂ„got tips kring detta?

Jag lĂ€ste nĂ„nstans att det gĂ„r att göra via EnergyXT. Är det nĂ„gon av er som kört det programmet och kan sĂ€ga om det Ă€r enkelt att lĂ€ra sig? Saken Ă€r den att jag bara kommer att anvĂ€nda det till det hĂ€r och jag orkar inte tanka hem demoversionen och sitta och pilla och lĂ€sa i 10-tals timmar för att försöka klura ut hur man gör. Men om det Ă€r relativt enkelt och lĂ€ttförstĂ„eligt kan det vara lĂ€ge att testa det. 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.