Jump to content
Annons

uppladninga av filer som fuckar


ynot

Recommended Posts

Annons
det funkar att ladda hem filen .och öppna den med vlc.. mediaplayer.

omständig men funkar--------

ynot

Varför inte bara högerklicka och "spara länk som...låtnamn.mp3"? Lite mindre omständigt 😉

Redigerat av Snake
Link to comment
Dela på andra sajter

EN GÅNG FÖR ALLA!

Så här gör mann för att spara / lyssna på låten

1. Högerklicka på länken, spara som

2. Filen laddas hem, som kallar sig Index och ser ut som en internett explorer fil.

3. Högerklicka på filen och ändra namn på den. Man kan också markera filen och trycka F2.

4. Ge filen Namnetpålåten.mp3 Du skriver altså bara .mp3 bakom namnet på låten.

VIPS, så har din INDEX fil blivit en jätte fin MP3 fil som du kan spela var fan du vil! 😄

Tack o hej! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

EN GÅNG FÖR ALLA!

Så här gör mann för att spara / lyssna på låten

1. Högerklicka på länken, spara som

2. Filen laddas hem, som kallar sig Index och ser ut som en internett explorer fil.

3. Högerklicka på filen och ändra namn på den. Man kan också markera filen och trycka F2.

4. Ge filen Namnetpålåten.mp3 Du skriver altså bara .mp3 bakom namnet på låten.

VIPS, så har din INDEX fil blivit en jätte fin MP3 fil som du kan spela var fan du vil! 😎

Tack o hej! 😉

...eller så kan man göra det ännu enklare för sig och ändra namnet redan när man väljer "spara som...". 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

EN GÅNG FÖR ALLA!

Så här gör mann för att spara / lyssna på låten

1. Högerklicka på länken, spara som

2. Filen laddas hem, som kallar sig Index och ser ut som en internett explorer fil.

3. Högerklicka på filen och ändra namn på den. Man kan också markera filen och trycka F2.

4. Ge filen    Namnetpålåten.mp3 Du skriver altså bara .mp3 bakom namnet på låten.

VIPS, så har din INDEX fil blivit en jätte fin MP3 fil som du kan spela var fan du vil!  😎

Tack o hej!  😉

...eller så kan man göra det ännu enklare för sig och ändra namnet redan när man väljer "spara som...". 😄

Halllåååå! Hörs inte jag 😉

Det var det jag skrev 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

EN GÅNG FÖR ALLA!

Så här gör mann för att spara / lyssna på låten

1. Högerklicka på länken, spara som

2. Filen laddas hem, som kallar sig Index och ser ut som en internett explorer fil.

3. Högerklicka på filen och ändra namn på den. Man kan också markera filen och trycka F2.

4. Ge filen    Namnetpålåten.mp3 Du skriver altså bara .mp3 bakom namnet på låten.

VIPS, så har din INDEX fil blivit en jätte fin MP3 fil som du kan spela var fan du vil!  😎

Tack o hej!  😉

...eller så kan man göra det ännu enklare för sig och ändra namnet redan när man väljer "spara som...". 😄

Halllåååå! Hörs inte jag 😉

Det var det jag skrev 🙂

jag srev välll detta överst 🙂

men skit i detta skulle man inte försöka fixa detta higerup så rainidays inte behöver skriva att det är femtielva gånger till:) . för det verkar som att alla inte vet detta .

Link to comment
Dela på andra sajter

EN GÅNG FÖR ALLA!

Så här gör mann för att spara / lyssna på låten

1. Högerklicka på länken, spara som

2. Filen laddas hem, som kallar sig Index och ser ut som en internett explorer fil.

3. Högerklicka på filen och ändra namn på den. Man kan också markera filen och trycka F2.

4. Ge filen    Namnetpålåten.mp3 Du skriver altså bara .mp3 bakom namnet på låten.

VIPS, så har din INDEX fil blivit en jätte fin MP3 fil som du kan spela var fan du vil!  😉

Tack o hej!  😉

...eller så kan man göra det ännu enklare för sig och ändra namnet redan när man väljer "spara som...". 😎

Halllåååå! Hörs inte jag 🙂

Det var det jag skrev 😎

jag srev välll detta överst 🙂

men skit i detta skulle man inte försöka fixa detta higerup så rainidays inte behöver skriva att det är femtielva gånger till:) . för det verkar som att alla inte vet detta .

Vi postade samtidigt! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja mp3-filer fungerar i c:a 600 andra program också.

🙂

Men det är ju bara att ta tag i låtlänken och dra in den i Winamps playlist. Hur svårt är det?

detta funkar tyvärr inte varken i mediaplayer vilket var det frågan gällde.

annars får jag säga att det är imponerande hur många mp3 spelar du känner till 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...