teddawid Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Hej, raderade oanvÀnda filer ur audiopoolen i SL3, Àven fysiskt pÄ disk, men tyvÀrr var dessa filer pÄ nÄgot sÀtt lÀnkade till en annan lÄt i ett annat projekt och det var inte bra för alla trumspÄr försvann, sÄ jag undrar om de gÄr att fÄ tillbaka? de syns ju tyvÀrr inte i papperskorgen. //Ted
Dimarino Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 lĂ€nkade till en annan lĂ„t? Har du importerat spĂ„ren till en annan lĂ„t? Du kan inte fĂ„ tillbaks dom sĂ„ jag skulle rekomendera att göra som jag, en enskild mapp för varje lĂ„t sĂ„ slipper man det dĂ€r krĂ„nglet. Jag har iof varit med om liknande grejjer och det Ă€r inte kul. Det bĂ€sta Ă€r att ha allt separat sĂ„ vet man vad man har och inte har. Enklare att göra backups dĂ„ ocksĂ„. Jag lider med dig, lycka till iallafall hoppas det löser sig! Jag vet att trummisar Ă€r jobbiga att ha Ă„ göra med, men prova ringa honom igen fredag kvĂ€ll runt 22.00 sĂ„ ska det nog gĂ„ att övertala honom! đ€Ș
Linkowich Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 JodÄ, raderade filer gÄr att rÀdda. SÄ lÀnge som man inte skrivit över dom. Leta pÄ ett bra program som kan göra "Undelete" (eller "Unerase" som det ocksÄ kallas ibland). Men se till att installera det pÄ en annan disk Àn den som de förlorade filerna lÄg pÄ.
teddawid Postat 15 oktober 2006 TrÄdstartare Postat 15 oktober 2006 Kanske fÄr prova ett "Undelete-program". Spelade in trummor till en lÄt och sparade under ett namn, tog sen bort alla ljud i sequensern för att spela in en ny lÄt med samma instÀllningar och sparade i ett annat namn, antar att det Àr dÀr som de blev sammanlÀnkande pÄ nÄgot sÀtt...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.