Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej, raderade oanvÀnda filer ur audiopoolen i SL3, Àven fysiskt pÄ disk, men tyvÀrr var dessa filer pÄ nÄgot sÀtt lÀnkade till en annan lÄt i ett annat projekt och det var inte bra för alla trumspÄr försvann, sÄ jag undrar om de gÄr att fÄ tillbaka? de syns ju tyvÀrr inte i papperskorgen.

//Ted

Annons
Postat

lÀnkade till en annan lÄt? Har du importerat spÄren till en annan lÄt?

Du kan inte fÄ tillbaks dom sÄ jag skulle rekomendera att göra som jag, en enskild mapp för varje lÄt sÄ slipper man det dÀr krÄnglet.

Jag har iof varit med om liknande grejjer och det Àr inte kul. Det bÀsta Àr att ha allt separat sÄ vet man vad man har och inte har. Enklare att göra backups dÄ ocksÄ.

Jag lider med dig, lycka till iallafall hoppas det löser sig!

Jag vet att trummisar Ă€r jobbiga att ha Ă„ göra med, men prova ringa honom igen fredag kvĂ€ll runt 22.00 sĂ„ ska det nog gĂ„ att övertala honom! đŸ€Ș

Postat

JodÄ, raderade filer gÄr att rÀdda. SÄ lÀnge som man inte skrivit över dom.

Leta pÄ ett bra program som kan göra "Undelete" (eller "Unerase" som det ocksÄ kallas ibland). Men se till att installera det pÄ en annan disk Àn den som de förlorade filerna lÄg pÄ.

Postat

Kanske fÄr prova ett "Undelete-program".

Spelade in trummor till en lÄt och sparade under ett namn, tog sen bort alla ljud i sequensern för att spela in en ny lÄt med samma instÀllningar och sparade i ett annat namn, antar att det Àr dÀr som de blev sammanlÀnkande pÄ nÄgot sÀtt...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.