jensak (oregistrerad) Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 (redigerat) jag kan inte lyssna på vissa demo låtar, det kommer bara upp en massa tecken & siffror kan nån hjälpa mej? 😲 Redigerat 12 oktober 2006 av Gäst
Kenta K Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 jensak sa: jag kan inte lyssna på vissa demo låtar, det kommer bara upp en massa tecken & siffror kan nån hjälpa mej? 😄 Högerklicka, spara, ändra namn, spela up i winamp.
SingSing (oregistrerad) Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 Kenta K sa: jensak sa: jag kan inte lyssna på vissa demo låtar, det kommer bara upp en massa tecken & siffror kan nån hjälpa mej? 😛 Högerklicka, spara, ändra namn, spela up i winamp. Har samma problem...och det går ju inte att högerklicka här eftersom det inte är länkar till låtarna utan skript... s 😱
Fidden Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 SingSing sa: Kenta K sa: jensak sa: jag kan inte lyssna på vissa demo låtar, det kommer bara upp en massa tecken & siffror kan nån hjälpa mej? 😛 Högerklicka, spara, ändra namn, spela up i winamp. Har samma problem...och det går ju inte att högerklicka här eftersom det inte är länkar till låtarna utan skript... s 😱 Jodå, gör ett försök. Det går.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.