Lonian Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 😛 Nu har jag skapat cd omslag och grejjor, själv såklart. Om ni finner någon låt på sidan skoj får ni gärna kommentera =) Det är lite elektroniska musikslingor med piano och inslag av tvspels sound. http://www.lonian.se/musicmenu.html <-
allansson Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Omslagen (särkskilt det första) verkar väldigt Matrix-inspirerat! Inte mig emot då jag gillar iaf den första filmen! 😛
IDF Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 snygga varom.. ser ut som du lagt ner väldigt mkt tid på dom.. 😛 kanske inte min stil. men snygga.. 🙂
Lonian Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Postat 12 oktober 2006 ^^ Tackar. Ja mina photoshop skills är kanske lite bättre än min musikproduktion. Det minst sagt lika roligt med att skapa musik. Det tog några timmar med bilderna. Musiken tar ju någon dag för varje låt, om inte en vecka.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.