Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tror jag ska bestÀlla ett par sÄdan lurar frÄn thomann.de. 175 euro Àr det billigaste priset jag hittat hittills.

Jag vill inte ha Sennheiserd HD25 eller vad dom nu heter. Jag vill kunna stÀlla in vinkeln pÄ lurarna sjÀlv. Tycker Technics Àr helt okej men lite tunga. NÄgon som avrÄder frÄn att köpa HDJ-1000?

Annons
Postat
Tror jag ska bestÀlla ett par sÄdan lurar frÄn thomann.de. 175 euro Àr det billigaste priset jag hittat hittills.

Jag vill inte ha Sennheiserd HD25 eller vad dom nu heter. Jag vill kunna stÀlla in vinkeln pÄ lurarna sjÀlv. Tycker Technics Àr helt okej men lite tunga. NÄgon som avrÄder frÄn att köpa HDJ-1000?

varför inte hd 25? dom har ju bÀst ljud?

har för mig att pioneer lurarna Àr ganska dÄliga (för mycket bas), mest stora och klumpiga..

Postat

Fan dÄ, blir nog Sennheiser ÀndÄ eftersom dom var nÄgra hundringar billigare pÄ thomann... Dom brukar inte pajja sÄ dom halkar ner?

Postat

Sist jag hade Sennheiser sÄ la ena luran bara av. PÄ bÄda exemplaren (fick byta). Men det var iofs pÄ dom hÀr vita 700:-grejjerna...

Varför har dom en helt rak kabel för!? Palla...

Blir nog HD25 ÀndÄ haha.

Postat

Dom lÀr vÀl inte hÄlla mÄttet till det priset? Sonys lurar alltsÄ.

Eller hur Àr MDR-V700:an?

Fan, mer alternativ.. jag som tÀnkte bestÀlla ikvÀll haha.

Postat

Jag har Mdr-v500

Och dom hĂ„ller klart mĂ„ttet. DĂ„ borde de Ă€nnu bĂ€ttre lurarna göra det lĂ€tt 😏

Har sett de silvriga anvÀndas av en hel del stora DjŽs.

Postat (redigerat)

Jag har Mdr-v500

Och dom hĂ„ller klart mĂ„ttet. DĂ„ borde de Ă€nnu bĂ€ttre lurarna göra det lĂ€tt 😏

Jag har Mdr-v500

Och dom hĂ„ller klart mĂ„ttet. DĂ„ borde de Ă€nnu bĂ€ttre lurarna göra det lĂ€tt😉

Fast HD 25 Àr ju mycket snyggare... hehe

Redigerat av Lance
  • 10 mĂ„nader senare...
Postat (redigerat)

Sonys lurar spricker, spelar vasst och Ă€r otĂ€ta. Hd25 or Ă€r skitbra. Plus att man kan köpa varje liten del i reserv om de skulle pajja. SjĂ€lv har jag ett par pioneer 1000. Funkar helt ok men Ă€r lite klumpiga. Hade lurar varit prio sĂ„ hade det blivit ett par hd25or 😳

Redigerat av fulis
  • 4 veckor senare...
Postat

sluta tjata

Fan... Köp de du tycker sitter bÀst pÄ huvudet... GÄ till en butik Ä prova.. sen handlar du dÀr du tycker att det Àr billigast...

Jag har ett par Technics HPDJ1210 Den Àldre ... de Àr lite mindre och siter skönare...

Men om man vil ha bÀttre tryck i dj bÄset sÄ skulle jag satsa pÄ en Mackie 10 sommeedhörning ...

annar sÄ Àr HD25 överlÀgsna det mÀsta i bÄde ljud Ä kvalite!! SÄ köp.

• 2 veckor senare...
Postat

Pioneer Hdj 1000 Ă€r sjukt bra! 😠 mycket bra ljud + sjukt snygga och sköna att ha pĂ„ sig (Y)

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Ska du anvÀnda lurarna uteslutande till DJ-lyssning?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.