Jump to content
Annons

Räkneverket på My Space


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

När man går in på My Space, och skriver in under "music" vem man söker efter, så kommer det upp en bild, bredvid den står musikkategorin och hur många "views, plays and fans" vb har. Men varför stämmer inte de uppgifterna med vad som sedan står på själva sidan?? Det skiljer en del. Har man t.ex. 285 friends, så står det kanske 205 fans innan. Är inte fans och friends samma sak där och om inte hur ser My Space vilka som är fans? När det gäller "plays total" och plays today" så är de två siffrorna desamma för mig. Varför det? Alla de play:sen har ju inte uppspelats "today"... Och inte heller "views" stämmer, för sifforna är olika där också, beroende på om man tittar på sin hemsida direkt eller om man går in i det redigerbara läget och alltså har skrivit in lösenord och prylar...

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tror inte att infon som kommer upp på sök-sidan uppdateras lika ofta som det som står på artistens sida. Vi har lite fler både "views" och "plays" än vad det står i sökresultatet....

Det där med "fans" har jag inte sett förut.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Men alltså. När man är inne på sin egen sida (inte i editeringsläget) så står det vid Player:n "Plays today" och "Total plays" ett visst antal vid varje. "Total plays" bör ju vara större såklart, såvida inte sidan funnits bara en enda dag och är lika med totalen. Min sida har funnits en vecka, men "Plays today" = "Total plays". I mitt fall 112.

?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men alltså. När man är inne på sin egen sida (inte i editeringsläget) så står det vid Player:n "Plays today" och "Total plays" ett visst antal vid varje. "Total plays" bör ju vara större såklart, såvida inte sidan funnits bara en enda dag och är lika med totalen. Min sida har funnits en vecka, men "Plays today" = "Total plays". I mitt fall 112.

?

Du kanske måste ringa dit 112 greenstars.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Har inte Myspace ett EGET FORUM som du kan bomba med frågor istället för här..

Och om du nu verkar ha så mycket problem med det , Låt det vara då ..

Jepp. Men man måste ha varit medlem i 7 hela dagar där innan man får posta i forumet. Så det så!

Problem är oftast till för att ta itu med.

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Dessutom är det så att forumet inte funkar har jag märkt nu... Jag har varit medlem i över en vecka, men ändå står det att jag inte varit medlem i 7 dagar och därför får jag inte posta till något My Space-forum! Eftersom alla "Plays" ackumuleras till mina "Plays today" blir det ganska lustigt... Till slut kommer jag ha mest "Plays today" på hela My Space.

Det lär dröja innan adm på My Space svarar också, de har mycket att göra har jag hört.

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nu har jag 167 Total Plays och 167 Plays today. 😛

Och jag kopmmer inte in i Forumet (krav medlem minst 7 dagar), även om jag varit medlem i 10 dagar, för att ställa en fråga om det.

😛

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...