Jump to content
Annons

en till flummig..


Finrod

Recommended Posts

Annons
Är det bara jag som inte får igång låtar som ligger på forumets server???

Får bara upp en konstig sida mekonstig text 😳😆😆

Nej - samma för mig tidigare idag. Filen tolkas som information istället för fil så att säga. Ja, jag hade kunnat beskriva det mer tekniskt om jag inte druckit vin och hade bråttom till något annat. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja ba finrod,ser ut som om jag är den förste att kommentera din låt.

Låter som om ni lekt lite med effekterna..inte så mycket musik än så länge..där var det nån som rapade?..saknar lite seriositet..nja..jag måste nog såga den här!

Orkar inte lyssna till slutet,så om det ordnade upp sig och blev musik så ber jag om ursäkt!

MVH

Harmonica mike

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe okej, det e ju bra att nån vet nånting iaf! 😄 nästan alla andra säger ju att det e bra? :S

Köpte inte det här heller.

Vad är syftet? Vad vi ni att vi skall uppleva när vi hör det?

Inte heller texten går fram för alla effekter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är i regel mottaglig för den här sortens musik, men jag är benägen att hålla med föregående talare. Det saknar riktning och en övergripande struktur. Men när temat vid 4:53 kommer in så faller allt på plats. Kanske läge att beskära låten -- ta bort några transportsträckor?

Jag lade för övrigt upp en låt jag med, som från och med 05:17 har en hel del gemensamt med er komposition. Lyssna och kommentera gärna den. https://www.studio.se/index.php?showtopic=31573

edit: "Bat Country" måste väl referera till "Fear and Loathing in Las Vegas" av min favoförfattare Hunter S. Thompson?

Redigerat av yessongs
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...