Jump to content
Annons

Hur många dagar

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej!

Hur många dagar tar det att ladda upp en tvåminuterslåt till sin hemsida hos My Space?

😄

:musik

Redigerat av musik
Annons
musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

...asså...

detta är ju *** löjligt!! Efter x antal timmar vid varje uppladdningsförsök med pc:n, så kommer ett meddelande om att förbindelsen med serven brutits. Det tar helt enkelt för ****** lång tid!! Jag har nu försökt under en massa olika klockslag och med lite olika låtar - ifall det var fel på första filen - men inte *** funkar det ändå! Jag kommer oftast bara upp i 28% uppladdat, till My Space.

Hur brozzan kan ladda upp låtar (och t.o.m. videos) med en äldre mac fattar jag inte.

😕

:musik

Redigerat av musik
Postat

Det heter ladda upp.

Byt browser och testa igen. Är det en flashapplikation du laddar upp genom? Flash8 är enormt enerverande när det gäller sånt och kompatibiliteten går inte lita på någonstans. Testa att ladda hem senaste flashplayern.

musik (oregistrerad)
Postat

Jag vet inte om den blixtrar något särskilt... höhö halm...

Det är den den prylen som finns i My Space, där det helt står Upload. Man klickar där och är igång.

Applikation. Ja jävlar...

😕

musik (oregistrerad)
Postat
Tar ca 5 min för mig att ladda upp och sedan 2 - 12 tim innan den finns på sidan.

Vad har du för bredbandshastighet?

😱

musik (oregistrerad)
Postat

Jag kollade här och såg att jag har ett bredband med uppladdningshastigheten 64 kBit/sekund. E d bra? Brozzan har samma och kan ladda upp både låtar och videos, med sin gamla Mac...

😳

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.