Moshan (oregistrerad) Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 Hej! Jag har en snabb fråga här. Hur gör jag för att kunna spela in med mjukvarusynten till cubase? Den ger utslag i kanalen, men jag vet inte hur man gör för att recorda den. Ps: Har sökt
DrHans Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 Skapa ett miditrack. Välj instrumentet som utgång på miditracket. Markera miditracket. Tryck rec och spela
Moshan (oregistrerad) Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 Ursäkta min okunnighet, men hur väljer man instrumentet som utgång? :S
DrHans Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Vafan, ingen som vet? Jodå! Fast om du ligger på en sådan nivå kankse du skulle blänga lite i manualen istället för att svära på forumet.
Moshan (oregistrerad) Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 Hehe, men nu har jag ändrat vst-synten så att den är line out, men forfarande går de inte att recorda.. Typiskt!
Moshan (oregistrerad) Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Är de ingen som har lust att hjälpa? Får de inte att funka!!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Vafan, ingen som vet? 😉 Jodå! Fast om du ligger på en sådan nivå kankse du skulle blänga lite i manualen istället för att svära på forumet. Som sagt... Läs manualen, det finns en fantastisk kom-igång-guide i Cubasemanualen, där du får veta allt du behöver för att "get started" på några sidor. Hur du väljer instrument och spelar in finns naturligtvis grundligt beskrivet ända ner på smådetaljnivå längre fram i manualen. Men börja med get started och basic setup och återkom gärna om du har fler frågor sen. Vafan.
Moshan (oregistrerad) Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Tack för visat intresse, men tyvärr så har jag inte några manueler till mitt SX...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Tack för visat intresse, men tyvärr så har jag inte några manueler till mitt SX... Jo det har du. Tillochmed crackarna skickar med manualen i cubasemappen nuförtiden. Behöver du hjälp att HITTA manualen? Gawd, du är ute på djupt vatten där kompis. Tryck på "help" uppe någonstans till höger. Om du inte hittar så återkom.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Tack för visat intresse, men tyvärr så har jag inte några manueler till mitt SX... Jo det har du. Tillochmed crackarna skickar med manualen i cubasemappen nuförtiden. Behöver du hjälp att HITTA manualen? Gawd, du är ute på djupt vatten där kompis. Tryck på "help" uppe någonstans till höger. Om du inte hittar så återkom. Ja just det ja. Stora hjälparedagen. Varsågod!
Tilly Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Majkens sida är jävligt bra! Brukar läsa där titt som tätt för att få lite hjälp..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.