Jump to content
Annons

Östgöta IRL fred. 6:e Oktober Linköping


Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)

Tjena nu har jag kollat och det verkar som om nedanstående forumiter är sugna på en IRL fredagen den 6:e oktober i Linköping. Är det fler som är på så hör av er. Det blir Hamlet vid 19 tiden Vallhagen har ringt och fixat. Kommer att uppdatera här med info om nåt ändras.

Har kollat inläggen i tråden och tolkat det som att nedanstående är på. Men snälla säg till här om jag har skrivit på nån som inte kommer. Jag gör oxå en vet ej lista på dom som jag inte riktigt har koll på, hör av er så vi vet om ni kommer. Ny Deadline är Torsdag ganska tidigt då så Vallhagen kan ringa och bekräfta med Hamlet.

Nåväl here goes startfältet så vitt jag begriper:

Burnin Sven dvs. jag Göran

IDF

Vallhagen

Linus

Florian le Sage + polare = 2 pers

Gladys

Viktor den Store

Vet ej listan:

Timegroove?

Teleman?

Slipped Away??? Kalmar hör av dig om du är på?

Jari?

Fidden? Jo kom igen nu 😉

Redigerat av Burnin Sven
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 266
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Burnin Sven (oregistrerad)

Kul vi får hoppas att fler hoppar på tåget, håll koll på nåt kul att lyssna på och skriv här om du hittar nåt så gör jag det oxå. Vi hörs

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

jag är definitivt på!!!

ja o linus snackade lite om det i början av sommaren.. men den jäkeln bor ju i kalmar nu!! 😕

jag tar gärna tåget till linköping o festar till det lite!!!! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Häftigt Östgötar är lite på minsann skoj. Snackade just med Equality och läget kan vara så att det kan vara en lokal på ett studieförbund så förmodligen kanske man får räkna med att det inte serveras starkt där. Ska försöka fixa lite mera info om lördagen och postar det här i tråden men så vitt jag förstår så börjar det kl. 19 kostar en 150 spänn eller nåt ligger på Snickargatan förmodligen nära stationen. Har inte varit ute i Linköping på 100 år så problemet är väl att jag inte vet var fan man kan ta nån bärs nånstans 😕 men det kanske nån annan vet. Nåväl återkommer igen.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Fomp spelar på Globen, Snickareg 2. Kl 1900 nu på Lördag, har inte hittat nån info om vad det kostar dessvärre så man får väl räkna med nån hundring eller två. Nån pils innan kan väl vara gött så finns det förslag om klockslag och var dom är goast så fram med dom 😕. Det kan ju iofs. inte vara så svårt att hitta nåt det är väl bara att trava runt på stan lite. Mörners (finns det kvar?) eller Hamlet, Baren på Stora hotellet ja typ där runt i krokarna måste det ju finnas nåt tycker man ju. Typ Folke Fulbiter (nä förlåt Filbyter ska det vara) statyn vid 17 hugget kan det vara bra hinner man ju få en bit mat oxå kanske?

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Fomp spelar på Globen, Snickareg 2. Kl 1900 nu på Lördag, har inte hittat nån info om vad det kostar dessvärre så man får väl räkna med nån hundring eller två. Nån pils innan kan väl vara gött så finns det förslag om klockslag och var dom är goast så fram med dom 😏. Det kan ju iofs. inte vara så svårt att hitta nåt det är väl bara att trava runt på stan lite. Mörners (finns det kvar?) eller Hamlet, Baren på Stora hotellet ja typ där runt i krokarna måste det ju finnas nåt tycker man ju. Typ Folke Fulbiter (nä förlåt Filbyter ska det vara) statyn vid 17 hugget kan det vara bra hinner man ju få en bit mat oxå kanske?

Göran

så det körs nu redan!? jag missade det helt och hållet.. ska spela i helgen.. hinner inte..!!! ledsen!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan tyvärr inte på lördag. Ska spela på en jubileumsfest då. Sen är jag iofs inte så säker på om jag får gå ut på puben, jag är nämligen av årgång -89. 😱

Men ha det så bra 😄

Viktor den lille 😲

Fast det trodde man inte...om man tänker på aktivitet och ålder så antog jag att både du och overkill var lite äldre. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

OK det är lugnt det kommer väl flera tillfällen kanske kommer nåt bra på Cloetta Center i höst.

sannerligen..annars styr vi helt enkelt upp en sweetass pubturné i linköping en fredag kväll!! med ltie käk o shit!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Javisst eller i Norrköping det går ju tåg åt båda hållen 😆

jag hörde att dom slutat med att gå båda hållen 🙂

vad som passar bäst.. känns som jag är den enda från peking som hänger på forumet, för utom hr. dyyk då.. 😄

men vi känner varandra redan jU!! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Javisst eller i Norrköping det går ju tåg åt båda hållen 😆

jag hörde att dom slutat med att gå båda hållen 🙂

vad som passar bäst.. känns som jag är den enda från peking som hänger på forumet, för utom hr. dyyk då.. 😄

men vi känner varandra redan jU!! 😱

Nejdå, här har du en till från Norrköping! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Fan det är ju värsta flocken 🙂 Linus föreslår 6:e oktober man får kolla med chefen 😱 men förhoppningsvis så ska det väl funka. Jobbar som personlig assistent åt frugan så det kan vara lite pyssel att få nån att rycka in men förhoppningsvis så ska det väl gå. Nån som vet nåt bra ställe en annan är ju gammelgubbe (53 årsringar när jag räknade sist) så det får inte vara nån övre åldersgräns 😄 .

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Javisst eller i Norrköping det går ju tåg åt båda hållen 😲

jag hörde att dom slutat med att gå båda hållen :rolleyes:

vad som passar bäst.. känns som jag är den enda från peking som hänger på forumet, för utom hr. dyyk då.. 😱

men vi känner varandra redan jU!! 😱

Nejdå, här har du en till från Norrköping! 😉

jaså.. där ser ma n!!

elektrokväll på republik nästa lördag!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som vet nåt bra ställe en annan är ju gammelgubbe (53 årsringar när jag räknade sist) så det får inte vara nån övre åldersgräns :rolleyes: .

Göran

😱😄

jag tycker 6okt. blir utmärkt..!!!!!!

då blir vi iaf ett gäng.. vallhagen då?? är inte han från linköping??

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Tror det är inte fidden oxå från stan tror det vi får väl skrika högre 😆 kanske göra en avstickare i demotråden? Vem törs 😆 blir väl smisk och bannor kanske. Det här irl eller vad det heter som dom kör i huvudstan vad är det berätta för en gammal obildad man.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fomp spelar på Globen, Snickareg 2. Kl 1900 nu på Lördag, har inte hittat nån info om vad det kostar dessvärre så man får väl räkna med nån hundring eller två. Nån pils innan kan väl vara gött så finns det förslag om klockslag och var dom är goast så fram med dom 🙂. Det kan ju iofs. inte vara så svårt att hitta nåt det är väl bara att trava runt på stan lite. Mörners (finns det kvar?) eller Hamlet, Baren på Stora hotellet ja typ där runt i krokarna måste det ju finnas nåt tycker man ju. Typ Folke Fulbiter (nä förlåt Filbyter ska det vara) statyn vid 17 hugget kan det vara bra hinner man ju få en bit mat oxå kanske?

Göran

Ja, jag har hört att det är ett himla svängigt band 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här irl eller vad det heter som dom kör i huvudstan vad är det berätta för en gammal obildad man.

IRL är förkortning av In Real Life dvs. i verkliga livet.

Och det är ju precis vad vi gör. Först ses vi bara på internet, sen träffas vi på riktigt. 🙂

Vilka har vi kvar i Östergötland nudå?

Fidden

Florian le Sage

Frank Zappa

Gladys

Rygge

Vallhagen

Zyan

Sen finns det ju vissa forumiter som är i Linköping ibland, t.ex. Thimmie och mig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här irl eller vad det heter som dom kör i huvudstan vad är det berätta för en gammal obildad man.

IRL är förkortning av In Real Life dvs. i verkliga livet.

Och det är ju precis vad vi gör. Först ses vi bara på internet, sen träffas vi på riktigt. 😮

Vilka har vi kvar i Östergötland nudå?

Fidden

Florian le Sage

Frank Zappa

Gladys

Rygge

Vallhagen

Zyan

Sen finns det ju vissa forumiter som är i Linköping ibland, t.ex. Thimmie och mig själv.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var med på listan och skrivit i tråden 😏

Jag scrollade igenom och såg inte att du skrivit nåt. 😆

Nu tog jag en titt igen och använde musen den här gången istället för Page Down, och nu såg jag dig. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...