Jump to content
Annons

De här måste ni höra!


lavrell

Recommended Posts

Annons
Shit, hon låter ju som en fet negress!  😉

Du kan ju hålla dina äckliga rasistkommentarer för dig själv.

Hihi. Att jag finner drag av vissa legendariska soulsångerskor i den här lilla tjejen är knappast rasism. 😄

Rasism brukar definieras som påståendet att 1. människor kan delas upp i olika raser som 2. har olika egenskaper och värde. Jag hävdar ingendera. Huruvida man får skriva "negress" kan vi ju diskutera, i och för sig.

visst kan människor delas upp i olika raser, det gör vi ju hela tiden. ditt andra påstående är det viktiga och riktiga; att man tillskriver någon medfödda egenskaper baserat på dess ras.

om jag kallar Desecrated för neger är alltså inte något rasistiskt, såvida han inte själv tillskriver negrer medfödda negativa egenskaper. och då är det faktiskt han själv som är rasistisk.

jag håller med dig, halvfinnen.

och det känns lite obehagligt med 11åringar som sjunger så. ja funderar jag över om det är hon själv som satt målen och driver sin träning, eller om det står en fet misslyckad amerikansk morsa bakom, och vill att hennes dotter ska lyckas med det hon aldrig blev.

Redigerat av Itzhak
Link to comment
Dela på andra sajter

och det känns lite obehagligt med 11åringar som sjunger så. ja funderar jag över om det är hon själv som satt målen och driver sin träning, eller om det står en fet misslyckad amerikansk morsa bakom, och vill att hennes dotter ska lyckas med det hon aldrig blev.

Exakt. Hon sjunger vuxet och är ett barn. Det blir grymt äckligt tycker jag. Om det inte är något direkt robotaktigt inövat rakt igenom så kan man ju undra om vad fan hon har varit med om. Jag hoppas verkligen att det uttrycket hon har inte speglar hennes känsloliv... Båda sakerna äcklar mig. Att dessutom släpa upp en 11-åring att tävla i sång framför en oändligt massa människor måste ju driva fram någon sorts stress som inte alls är hälsosamt hos barn i den åldern.

Link to comment
Dela på andra sajter

Change your hair, change your dress... be a sexy mama for fuck sake 😱

---

Lyssnade igen. Och nej, känsla kan jag inte finna mycket av. Hon är ju mil från bra sångerskor. Just nu så förmår hon bara härma något hon inte alls är. Men visst hon kan härma standardgrejorna. Kan säkert bli en bra sångerka om hon slipper dålig hantering.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med. Det känns inte riktigt som om hon har den riktiga känslan, något jag inte heller begär att hon ska ha...Hon är ju bara 11 år, för sjutton gubbar på dödmans kista. Som sagt...Utvecklas hon rätt så kan hon bli bra som sjutton!

För ett exempel på vad jag menar med känsla...

Gå till Idol 2006 - Malmö och kolla på videoklippet med Emma Erlandsson. DET är känsla!

Edit: Vafan är det här? När jag klickar på hennes namn så kommer någon jävla smörig jävel med v-ringat och överarmstatueringar upp...Blä!!! 😆

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med. Det känns inte riktigt som om hon har den riktiga känslan, något jag inte heller begär att hon ska ha...Hon är ju bara 11 år, för sjutton gubbar på dödmans kista. Som sagt...Utvecklas hon rätt så kan hon bli bra som sjutton!

Nä visst, herregud inte kan man begära det av en så ung tjej. Hoppas hon kan hitta något eget bara med tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
. Att dessutom släpa upp en 11-åring att tävla i sång framför en oändligt massa människor måste ju driva fram någon sorts stress som inte alls är hälsosamt hos barn i den åldern.

Nu är du sådär konstigt moraliserande igen, Vacuum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...