ChrioN Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 (redigerat) Jag gjorde ett beat igÄr med en del automation i. Mest bypass on/off pÄ diverse pluggar. Allt funkade bra nÀr jag lyssnade igenom beatet, sen stÀngde jag ner cubase. Idag nÀr jag öppnar samma lÄt har all automation slutat att fungera. Mute automation Àr inte pÄ. Jag testade att öppna en ny plugg och automatiserade den. Funkar inte heller. Den dyker ens inte upp i "mappen" Effect automation i Cubase! Och detta Àr ÀndÄ en plugg som följer med Cubase.. Har jag lyckats komma Ät nÄgot i programmet, eller Àr detta en fruktansvÀrt irriterande bugg? Kan ju inte göra musik om det ska krÄngla sÄhÀr. Har nyaste updateringen av Cubase SX 3. Redigerat 5 september 2006 av ChrioN
Tilly Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Har sjÀlv rÄkat ut för det... Jag vette fan varför om jag ska vara Àrlig..
Woxxy Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Har sjÀlv rÄkat ut för det...Jag vette fan varför om jag ska vara Àrlig.. Samma hÀr.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.