ViktorDenStore Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Jack Johnson är sjukt skön 🙁 www.jackjohnsonmusic.com .Viktor
D Vibe Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hela det här med papperskorgen och gnällandet över off-topic-tråden är för humoristiskt alltså 🙂 Folk har för lite viktiga saker att bry sig om 🙂 Kanske det. Men jag hittade inget annat att bry mig om. Pjae! Det är lätt hänt iofs. 🙁 Jag bryr mig varken om diskussionen eller om antalet trådar som startas. Tycker det bara är ganska humoristiskt; från båda perspektiven sett. /Daniel Ska bläddra igenom morgontidningen igen...kanske hittar nån insändare att svara på... Gör det 🙂
Pazo Postat 8 oktober 2006 Trådstartare Postat 8 oktober 2006 (redigerat) Hej Danny Hej sebbe Hej Viktor Hej Daniel Hej Martin 🙁 EDIT: Och Hej Henke Hej Dingbats 🙂 EDIT IGEN: och Hej Roger! 🙂 Redigerat 8 oktober 2006 av Pazo
Overkill Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hej DannyHej sebbe Hej Viktor Hej Daniel Hej Martin 🥰 EDIT: Och Hej Henke Hej Dingbats 🥰_ Varför med liten bokstav för? 😄
Pazo Postat 8 oktober 2006 Trådstartare Postat 8 oktober 2006 Jag då? 😄 Hej Mikael! Vafan. alla kom ju in efter orginalmedelandet! 🥰
Micke H Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Jag då? 😄 Hej Mikael! Vafan. alla kom ju in efter orginalmedelandet! 🥰 🥰 :wub:
Pazo Postat 8 oktober 2006 Trådstartare Postat 8 oktober 2006 Därför du är minst 😄 🥰 hähä. närå. Slant med shift 🥰
Overkill Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Därför du är minst 😄 🥰 hähä. närå. Slant med shift 🥰 Då får du edita posten då 😎🥰
Pazo Postat 8 oktober 2006 Trådstartare Postat 8 oktober 2006 dubidu du dubi du dup dup...kopp choklad.... dubi dut dut 😄
Pazo Postat 8 oktober 2006 Trådstartare Postat 8 oktober 2006 On a lone and lonesome highway East of omaha! You can listen to the engines moaning out as one old song you think about the woman, or the girl you knew the night before! 🥰😄
Pazo Postat 8 oktober 2006 Trådstartare Postat 8 oktober 2006 (redigerat) Så, vad är uppe idag dårå, båjs? de jushuall 😄 Redigerat 8 oktober 2006 av Pazo
Overkill Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Så, vad är uppe idag dårå, båjs? Måste geentligen plugga till naturvetenskapsprov imorgon. Jag vet ju knappt vad natriumklorid heter 😄
Overkill Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Dr.Pazo har konstaterat att jag fick en psygologisk reaktion för att ta hand om min lillebror när mina föräldrar skilde sig och därför har jag mognat/växt upp snabbare/tidigare. 😄
Overkill Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 It's comin' back around again! This is for the people of the sun! It's comin' back around again! Yeah! 😄
Pazo Postat 8 oktober 2006 Trådstartare Postat 8 oktober 2006 It's comin' back around again!This is for the people of the sun! It's comin' back around again! Yeah! 🥰 Mäh! Bara för det måste jag såklart sätta på den skivan! 😄
Pazo Postat 8 oktober 2006 Trådstartare Postat 8 oktober 2006 HEJ PAZO!!! HUR MÅR DU??? SCHÅÅÅÅÅL!!! 🥰 TJÄÄÄÄNNNAAA!!! Jag mår bra! 🥰 SJÄLVDÅ!? 😄
Overkill Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 His spit is worth more than her work Pass the purse to the pugilists He's a prizefighter And he bought rings and he owns kin And now he's swingin' And now he's the champion Hey revolver, don't mothers make good fathers? Revolver! Hey revolver, don't mothers make good fathers? Revolver
Recommended Posts