Pazo Postat 6 oktober 2006 Trådstartare Postat 6 oktober 2006 Hur sjuk är du Viktor? 😕 Är han sjuk? 🙁🙁 🙁
Overkill Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Hur sjuk är du Viktor? 😕 Är han sjuk? 🙁🙁 Det sa han i Östgöta-IRL tråden ivf 🙁
Micke H Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Hur sjuk är du Viktor? 😕 Är han sjuk? 🙁🙁 Det sa han i Östgöta-IRL tråden ivf 🙁 🙁
ViktorDenStore Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Jo jag är sjuk. Men jag ska försöka orka komma ikväll ändå 😕 Har mest ont i halsen. Fast pappa är väldigt sjuk just nu så jag hoppas att jag inte har fått samma smitta som han för isåfall lär jag inte palla IRL ikväll. =/
ViktorDenStore Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Men hur är det med er då? Ni som jag antar är friska? 😕
Micke H Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Men hur är det med er då? Ni som jag antar är friska? 🙁 Repar mig från en förkylning, hostar av och till fortfarande... 😕
ChromaWoods Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Ny avatar på Pazo 😕 Är det en helsvart slirre jag skymtar? Helt rätt! 🙁
Pazo Postat 6 oktober 2006 Trådstartare Postat 6 oktober 2006 Fest ikväll 😕 Uts uts uts? 🙁 Nja jag venne. Korrefest i min brushäs korre. Sen vet jag inte 🙁
Pazo Postat 6 oktober 2006 Trådstartare Postat 6 oktober 2006 Ny avatar på Pazo 😕Är det en helsvart slirre jag skymtar? Helt rätt! 🙁 🙁
ViktorDenStore Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Ok. Verkar vara mycket förkylningar osånt som pågår nu. Aja - då är ju oddsen för att det ska bli bättre höga 😕
Micke H Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Ok. Verkar vara mycket förkylningar osånt som pågår nu. Aja - då är ju oddsen för att det ska bli bättre höga 😄 Blir det inte svettigt med mössan? 😕
Pazo Postat 6 oktober 2006 Trådstartare Postat 6 oktober 2006 Ok. Verkar vara mycket förkylningar osånt som pågår nu. Aja - då är ju oddsen för att det ska bli bättre höga 😕 😄
ViktorDenStore Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Ok. Verkar vara mycket förkylningar osånt som pågår nu. Aja - då är ju oddsen för att det ska bli bättre höga 😄 Blir det inte svettigt med mössan? 😕 Vafan. Har jag haft den hela sommaren kan jag väl ha den tills det bli jul iallafall? Jag kan ju inte ge upp nu. Det är ju o spring 4.9 km i hög hastighet och sen ge upp sista hundra meterna o gå 😄
Pazo Postat 6 oktober 2006 Trådstartare Postat 6 oktober 2006 Grattis Mikael 😕 Till vad? 😄 Du skrev det ju själv 😄
Micke H Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Ok. Verkar vara mycket förkylningar osånt som pågår nu. Aja - då är ju oddsen för att det ska bli bättre höga 😄 Blir det inte svettigt med mössan? 😕 Vafan. Har jag haft den hela sommaren kan jag väl ha den tills det bli jul iallafall? Jag kan ju inte ge upp nu. Det är ju o spring 4.9 km i hög hastighet och sen ge upp sista hundra meterna o gå 😄 Förlåt då. 😄
Recommended Posts