Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
Kan du skriva på svenska, Overkill? De vore snällt... 😳

Edit: Glömde ett n. 😠

Du saknar ett t också... 😳

Postat

Jag tror jag får vänta med att börja spela in, mitt ljudkort lyckades på något vis gå sönder efter att jag tagit ut det ur min gamla dator... 😳

Jag är ju lite low on cash efter datorinköpet! 😠

Postat
Jag tror jag får vänta med att börja spela in, mitt ljudkort lyckades på något vis gå sönder efter att jag tagit ut det ur min gamla dator... 😳

Jag är ju lite low on cash efter datorinköpet! 😆

Joj ag förstår, men dte var inte svar på min fråga! 😠

Vilken låt är det som är aktuell i så fall? 😳

Postat
Kan du skriva på svenska, Overkill? De vore snällt...  😆

Edit: Glömde ett n.  😠

Du saknar ett t också... 😳

😳 Aaahh just ja....

Här ---> T

😆

😉

Postat

Jag är ju lite low on cash efter datorinköpet! 😆

Joj ag förstår, men dte var inte svar på min fråga! 😠

Vilken låt är det som är aktuell i så fall? 😳

Nightmare vore en mjukstart. Dessutom har den väldigt spännande stämmor. 😆

Postat

Nä, dags för lunch. Och sen dags att ta sig igenom dagens sista tretimmarslektion när man hostar som nån jävla farfar... 🙁🙁

Postat
Spela tv spel  e035.gif

🙁

Se där, börjar det dåliga humöret släppa nu..? d050.gif

Ja tack, hostan börjar gå ner nu! 🙁

Det är helt otroligt hur tröttande det kan vara att hosta...man blir slut i hela kroppen. 🙁 Men nu har jag käkat och slutat hosta, så nu mår jag bra igen! 🙁

Postat (redigerat)
Spela tv spel  e035.gif

🙁

Se där, börjar det dåliga humöret släppa nu..? d050.gif

Ja tack, hostan börjar gå ner nu! 😄

Det är helt otroligt hur tröttande det kan vara att hosta...man blir slut i hela kroppen. 🙁 Men nu har jag käkat och slutat hosta, så nu mår jag bra igen! 😄

Jo, tack jag vet a020.gif som (någon slags periodvis i alla fall) sångare så mår jag skit varje gång man råkar ut för förkylningar med hosta och /eller ont i halsen... Brr... 🙁

Jag är beredd medge att jag inte alltid har rätt, men jag har aldrig fel 🙁

Men undvik meijeriprodukter, mjölk, ost, grädde och sådant, det slemmar igen halsen så in i helv. Alkohol tar bort slem 🙁 , å andra sidan blir det snus torrt i halsen så kroppen börjar fixa mer slem och så får man dricka mer och mer slem kommer, man får ta en djävel till...

Om inte annat så blir det ju djävligt kul att vara sjuk. 🙁

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.