Jump to content
Annons

EZ DRUMMER?

Recommended Posts

nikk (oregistrerad)
Postat

Tja! TÀnkte införskaffa mig i EZDrummer. Men jag har en frÄga till dom som redan köpt det:

Kan man anvÀnda det pÄ tvÄ datorer? Ja menar man vill ju inte köpa det tvÄ ggr bara för att kunna anvÀnda det pÄ min vanliga Ä pÄ min bÀrbara dator...

Blir vÀl kanske inte svettigt dyrt men ÀndÄ.../MVH

Annons
Postat (redigerat)
Tja! TÀnkte införskaffa mig i EZDrummer. Men jag har en frÄga till dom som redan köpt det:

Kan man anvÀnda det pÄ tvÄ datorer? Ja menar man vill ju inte köpa det tvÄ ggr bara för att kunna anvÀnda det pÄ min vanliga Ä pÄ min bÀrbara dator...

Blir vÀl kanske inte svettigt dyrt men ÀndÄ.../MVH

Man fÄr anvÀnda det pÄ tvÄ datorer ja men inte fler.

Om man inte köper ett till förstÄss för dÄ fÄr man ju anvÀnda det pÄ fyra datorer.

Redigerat av DrHans
Postat

köp ett, annvÀnd det pÄ fast 10 st datorer. tillverkaren vill inte detta men det Àr fullt möjligt.

nikk (oregistrerad)
Postat

Ok, va skönt! Men om jag senare köper en ny dator för att byta ut min stationÀra som man fÄr göra med 3 Ärs intervaller typ.lol...

MÄste man köpa igen dÄ eller?

Postat
Ok, va skönt! Men om jag senare köper en ny dator för att byta ut min stationÀra som man fÄr göra med 3 Ärs intervaller typ.lol...

MÄste man köpa igen dÄ eller?

Nej

nikk (oregistrerad)
Postat

Ok, DÄ bestÀller jag det nu!!!!!!!!!!!

Verkar va bra, ialla fall om man lÀser det ni pÄ forumet tycker om det...

Jag ska göra typ hÄrdrock och hoppas dom smÀlter in i mixarna/MVH

Postat
Ok, DÄ bestÀller jag det nu!!!!!!!!!!!

Verkar va bra, ialla fall om man lÀser det ni pÄ forumet tycker om det...

Jag ska göra typ hÄrdrock och hoppas dom smÀlter in i mixarna/MVH

Det kommer en ezx update (dfh) om ca tvÄ mÄnader.

Kolla in pÄ toontrack.com

Jag har tvÄ lÄtar som anvÀnder det befintliga pop/rock kitet i demo avdelningen.

Skall leta upp dom Ät dig.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.