rame (oregistrerad) Postat 27 juni 2004 Postat 27 juni 2004 hej skulle bli glad om nÄgon kunde hjÀlpa mig behöver tipps vet inte vad för cd dj spelare jag ska vÀlja. Àr nybörjare och har inte en jÀvla massa pengar men vill inte ha nÄtt skit. kommer nog mÀst spela trance för och nackdelar med dubbel och 2 enkla? bra moddeler mÀrken? tipps om bra sider att hitta detta pÄ? nytt eller begg? tack för hjÀlpen
Lindeberg Postat 27 juni 2004 Postat 27 juni 2004 (redigerat) Jag tror bÄde Luthman och Jam sÀljer paket och separata enheter. Spontant Àr min erfarenhet att de flesta budgetmodeller som kopierar dubbel-Denonspelarn Àr likvÀrdiga; plastiga, inte sÀrskilt stryktÄliga men sÀkert fullt dugliga för hemma-(och visst fest-)bruk. Annars Àr ju Pioneer ett sÀkert kort, deras spelare Àr ju nÀstan standard idag. Finns Àven budgetmodeller. Begagnat Àr osÀkrare vad gÀller cd-spelare jÀmfört med technics-deck, men sÀkert gÄr det att hitta mycket bra.. Ut och leta pÄ de vanliga stÀllena. Redigerat 27 juni 2004 av Disco Dan
dbd Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 Jag kör en CDJ-100 som komplement till mina Technics 1210or. Den Àr vÀldigt mycket spelare för hyfsat billig peng. Betalade 3k, och dÄ var den beg i nyskick. Gemini gör riktigt pissiga CD-spelare, akta dig för dem.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.