Tobb Postat 10 juli 2006 Postat 10 juli 2006 (redigerat) FĂ„r felmeddelandet "Den angivna mappen verkar inte vara giltig. VĂ€lj en annan mapp." nĂ€r jag försöker lĂ€gga till ftp://ftp.tobb.se som en genvĂ€g i Mina NĂ€tverksplatser. Adressen Ă€r i högsta grad giltig sĂ„ det Ă€r nĂ„got annat som Ă€r fel. Kan jag ha stĂ€ngt av nĂ„gon tjĂ€nst och isĂ„fall vilken? Ska Ă€ven tillĂ€gga att guiden inte ens verkar kolla om den Ă€r giltig, för felmeddelandet ploppar upp direkt efter att jag tryckt pĂ„ nĂ€staknappen... Tacksam för svar đ Redigerat 10 juli 2006 av Tobb
hackeman Postat 10 juli 2006 Postat 10 juli 2006 Funkar för mig. Vilken version av Windows anvÀnder du?
Tobb Postat 10 juli 2006 TrĂ„dstartare Postat 10 juli 2006 Windows XP Media Center Edition... Senaste uppdateringarna och allting. Relativt nyinstallerat, sĂ„ problemet finns nĂ„gon annanstans. Det Ă€r ju inte vĂ€rldens katastrof om inte detta gĂ„r att lösa. Men det vore rĂ€tt skönt. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.