Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

kan ju funka helt OK. ang. kvalité sÄ föredrar jag personligen att inte chansa pÄ en behringer. visst finns det bra ex. men oftast Àr det sÄdÀr . tycker jag dÄ!

men kostar den sĂ„ lite, sĂ„ satsa pĂ„ den. 😄

Postat

jovisst, men dÄ jag redan har en behringer sÄ krÀver jag ju inget 'dyrt' för pengarna.

den har ju slutat tillverkas och gjordes för nÄgra Är sedan.

nÄgon som kan skilladen mellan den serien och dom nya?

Àr det t.ex nÄn skillnad pÄ dessa preampsen och och i dom nya?

tacksam för svar!

Postat
jovisst, men dÄ jag redan har en behringer sÄ krÀver jag ju inget 'dyrt' för pengarna.

den har ju slutat tillverkas och gjordes för nÄgra Är sedan.

nÄgon som kan skilladen mellan den serien och dom nya?

Àr det t.ex nÄn skillnad pÄ dessa preampsen och och i dom nya?

tacksam för svar!

jag har för mig att ngn god vÀn hade ett stycke sÄdant mixer i sin lilla hemstudio, och jag tyckte den brusaded ganska överdrivet mkt. men var antagligen ett mÄndagsex. och jag antar att de nyare borden brusar mindre.

sorry att jag inte svarade sĂ„ ordentligt..😆

Postat

aj okej. jag krÀver iofs inget proffsigt ÀndÄ...

annars skulle jag tro att jag kunde sÀlja den för mer Àn 500? eller vad Àr vÀrdet pÄ en sÄdan?

jag Àr precis mittemellan om jag ska köpa den eller inte, det Àr jobbigt!

Postat

TÀnk efter lite extra innan du köper...

Behöver du verkligen en mixer? Hur anvĂ€nder du prylarna du har och hur vill du kunna koppla? Jag vill nog pĂ„stĂ„ att man i vĂ€ldigt mĂ„nga fall bara köper en mixer för att det "ska vara sĂ„" - och vĂ€ldigt mĂ„nga har egentligen inget behov av en sĂ„dan, sĂ„ det kan vara vĂ€rt att fundera lite lĂ€ngre... 😄

Postat

mjo precis claes.

jag har surfat runt och lÀst att dem ska vara extremt brusiga, sÄ jag tror jag nog hoppar över, avvaktar iaf.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.