trt Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Jag hämtade precis hem och öppnade ett cubase-projekt som en kompis suttit hemma och pillat med. Efter det är plötsligt alla mina egna projekt helt f*ed up. miditoner spelas upp med fördröjning, samplingar spelas huller om buller eller dubbla gånger. Hela projekten är till synes sega och laggar. Vad kan ha hänt??? Har något ändrats i någon konfigurering, och går det att återställa isåfall? Han har cubase sx 1.0, jag cubase sx 2.2 samt ESI julia ljudkort. Jag skulle vara väldigt tacksam för all typ av hjälp!
Nikolaus Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 (redigerat) Testa, devices >> device setup... och sen reset all. Redigerat 5 juli 2006 av Nikolaus
trt Postat 6 juli 2006 Trådstartare Postat 6 juli 2006 Testa, devices >> device setup... och sen reset all. Nix, det hjälper inte. Jag prövade att mixa ner en liten snutt av en låt, och nedmixningen låter också lika sjuk.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.