Jump to content
Annons

KÖPA GIBSON!


AXL THE ROCKER

Recommended Posts

Är det nån som vet vart jag hittar en vit Gibson les Paul (Costum)?

En vitlackad med svarta kanter på kroppen.

Och till ett bra pris då såklart...

Annars tar jag emot tips på bra msikaffärer i GBG där det finns gött om beggade Gibsons att välja på. Glöm musikbörsen nu...

😲

Vore tacksam för lite tips.. schyyst som fan vettni...så här på förhand...

Redigerat av AXL THE ROCKER
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hade jag vetat det så hade jag köpt den själv! En vit Les Paul är läcker - utan tvekan! 😄 Tyvärr är jag inte så bevandrad i Gbgs musikaffärer... hoppas du hittar en! Du kan ju alltid hålla ögonen öppna på Blocket, Vendolin, Gula Tidningen etc. Köper man privat kan det löna sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

För 20 papp borde inte vara några problem att hitta en sån begagnad! Jaja, jag har fortfarande inget mer att säga för att hjälpa dig att hitta en...

Link to comment
Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)

Grymt snygg. Vem har spelat på en sådan? Ser lite glammigt ut...

Kollade runt lite på LP men alla är svarta eller sunburst. Förstår ditt dilemma.

Håller med om att vitt är snyggt. Har själv en gräddvit strata, men det är ju inte samma sak.

//nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

Grymt snygg. Vem har spelat på en sådan? Ser lite glammigt ut...

Kollade runt lite på LP men alla är svarta eller sunburst. Förstår ditt dilemma.

Håller med om att vitt är snyggt. Har själv en gräddvit strata, men det är ju inte samma sak.

//nemo

Hhehe... nä det är det inte. 😱

Hittade en på blocket nu, men jag tänker inte åka till sthlm för det.

Vore ju liksom bortkastat om den inte är go att spela på.

Nä, det kanske dyker upp nån närmare hemma snart. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett tips har jag förresten men jag vet inte om det är intressant för dig; Musikcentralen (i Växjö, men de tillhör 4Sound så det borde finnas någon sådan butik i närheten av dig också) har Gibson Les Paul Studio Alpine White för 14395 kr. Inte exakt en sådan som du är ute efter men i alla fall.

Redigerat av Hellpig
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...