Sampel Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 Ibland när jag väljer en plugg i inserten på en kanal (Cubase SX3) så dör den bara, den går aldrig igång. Namnet på pluggen syns i inserten men det den är död och går vare sig att komma åt att editera, byta eller ta bort ur listan. Samma plugg kan jag dra igång i en annan kanal, men inte på nytt på annan insertplats i samma kanal som den döda pluggen. Varför på detta viset? Tar den döda pluggen upp processorkraft? Samuel
Egghuvud Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Låter som en buggig plugg. Vilken är det? Vissa pluggar fungerar inte som insert. 😉
Sampel Postat 24 maj 2006 Trådstartare Postat 24 maj 2006 (redigerat) Det har hänt med flera pluggar...även Cubase egna, typ Dynamics och DeEsser. Så jag tvivlar på att det är en pluggbugg... En egen teori är att RAM-minnet är för dåligt. Men teorin faller pga av att jag kan starta pluggen i en annan kanal. Redigerat 24 maj 2006 av Sampel
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.